Kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy czerwca 2017



U mnie czerwiec był miesiącem bieganiny.Zakończenie roku szklonego u dwóch córek,bal gimnazjalny i ząbkujący syn.Nawet nie wiem kiedy to zleciało,tak więc nie przeciągając zapraszam Was na moich ulubieńców czerwca.



Ulubione kosmetyki
KOLORÓWKA

Podkład ASTOR SKIN MATCH Ivory 101



Długo szukałam idealnego podkładu.Jak na razie Astor przebija wszystkie podkłady jakie do tej pory posiadałam w swojej toaletce.Moja cera go lubi,dobrze się rozprowadza,nie daje efektu maski i pięknie rozświetla twarz.Nie wchodzi chamsko w pory i ich nie podkreśla.Krycie ma średnie,ale moja cera większego nie potrzebuję a jeżeli się zdarzy jakaś niespodzianka to do czegoś wymyślili korektory.

Ulubione kosmetyki
PIELĘGNACJA

Żel pod prysznic GREEN PHARMACY
(oliwka i mleko ryżowe)



Ten żel została moim ulubieńcem przede wszystkim za zapach,jest przecudny.Nie wiem dlaczego ale zapach odpręża mnie i powoduje,że myślami wracam do lat młodzieńczych.Ja już tak mam,że zapachy,smaki,rzeczy przypominają mi różne sytuacje i miejsca.

Ulubione gadżety

Gąbka do podkładu  REAL TECHNIQUES 


Już od dawna zastanawiałam się nad jej kupnem,ale jakoś nie było mi po drodze.Wydawało mi się,że mój niezawodny pędzel do podkładu z HAKURO radzi sobie świetnie i nie potrzebuję nowinek.Ale jak to bywa ,na wszystko przychodzi czas -no i przyszedł.Gąbeczkę kupiłam w Rossmanie za ok.40 zł w necie są tańsze ale nie miałam pewności czy to nie podróba. Iiiiiii zakochałam się.Muszę powiedzieć,że podkład całkiem inaczej się rozprowadza.Moja cera wygląda świeżej a moje pory są zdecydowanie mniej widoczne.Jedyny minus to,że gąbka zjada podkład,ale dla mnie to nie problem.

Ulubieniec codzienności 

Szczoteczka do zębów ORAL-B GENIUS 9000


Kiedyś używałam elektronicznej szczoteczki do zębów i to nie było dla mnie.Miałam wrażenie jakbym siedziała na fotelu stomatologicznym i miała borowane zęby.Ten dźwięk powodował,że huczało mi w głowie.Jednak kiedy otrzymałam do przetestowania szczoteczkę Oral-B zmieniłam zdanie.Przede wszystkim mogłam zmienić sobie tryb szczotkowania i dopasować do moich potrzeb..Ciekawostka jest to,że można połączyć się z aplikacją w telefonie,która ma fajne funkcje miedzy innymi pokaże nam informacje o sile nacisku przy myciu zębów i czy wszystkie partie są dobrze wyszczotkowane.Zainteresowanych recenzją zapraszam TUTAJ

Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger