Pudełko INSPIREDBY-U.R.O.K EDYCJA XIV czy jestem zadowolona?


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym pudełkiem  INSPIRED BY .U.R.O.K i jego zawartością.Ta edycja to jakaś pomyłka,wszystkie produkty to jakieś nieporozumienie.Wszystko to jakieś próbki lub miniaturki.W opisie ponoć są dwa produkty pełnowymiarowe,ale na moje oko to nie wyglądają jak pełne kosmetyki.To jest moje drugie pudełko i porównując z pierwszym to porażka.Kiedy otworzyłam zawartość moja mina była bezcenna,szkoda,że nie mogłyście tego zobaczyć.Co ja będę tu narzekać ,lepiej będzie jak same zobaczycie.

Zacznę od produktów pełnowymiarowych.Pierwszy to:


Peeling enzymatyczny z granulkami wosku jojoba firmy JADWIGA.Pojemność to 50 ml a cena sugerowana przez producenta to 28,50zł. Muszę przyznać,że przyda się ale pojemność pozostawia dużo do życzenia.Jeszcze nie spotkałam się z tak niewielką ilością peelingu.


Drugi produkt pełnowymiarowy to skoncentrowane serum z witaminą C firmy SYNCHROLINE.Pojemność to 5 ml za które trzeba zapłacić 35zł. Trochę dużo za takie maleństwo ale to nie wszystko,na zdjęciu zobaczycie ,że pojemniczek nawet nie jest uzupełniony do połowy.Z chęcią bym otworzyła i zmierzyła czy rzeczywiście jest tu 5 ml,ale zaczęłam kurację z retinolem więc nie da rady.




Teraz zaczynają się miniaturki i próbki.


Tutaj dwie tubki każda po 7ml firmy VITA LIBERATA czyli zmywalny make-up do ciała.Cena z kosmosu bo za pełnowymiarowy produkt o pojemności 100 ml zapłacimy 179 zł.Produkt interesujący,ale zdecydowanie nie wyrobię sobie zdania po jednym użyciu.Hmmm...dobrze,że są dwie tubki to może starczą na dwie nogi,więcej nie zdołam wysmarować.


Teraz doszliśmy do trzech miniatur.Jedna to szampon a dwie to odżywki do włosów firmy Vis Plantis.Jest to kuracja przeciw wypadaniu włosów.Każda miniatura ma pojemność 75 ml.Za produkt pełnowymiarowy o pojemności 300 ml zapłacimy
*szampon 19,90zł
*odżywka 29,90zł
Miniatury się przydadzą więc tu nie marudzę.


W pudełku znalazł się jeszcze upominek w postaci świeczki.Jest to świeca sojowa,ale cuchnie jak zioła więc nie jest dla mnie.Szkoda bo lubię świeczki.


Na koniec maleńka próbka balsamu kawowego firmy JADWIGA o pojemności 3 ml.Śmiech na sali bo tym to nawet jednej nogi nie wysmaruję.Mogliby te próbki trochę większe dawać tym bardziej,że to jest do ciała.


Podsumowując -trudno,nie można zawsze być zadowolonym.Mam nadzieję,że za miesiąc będzie lepiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger