Kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy października 2017

Ulubieńcy października

Witam serdecznie!

Jak co miesiąc zapraszam na ulubieńców miesiąca.Tym razem będzie nie tylko o kosmetykach.

Ulubione kosmetyki

Serum pod oczy VipCosmetics

Pomimo,że jest to polska  firma,która na rynku istnieje prawie od 10 lat to muszę przyznać,że nigdy o niej nie słyszałam.Serum znalazłam w jednym z pudełek INSPIREDBY i zakochałam się od pierwszego użycia.Muszę przyznać,że te boxy to jednak świetna sprawa,można dowiedzieć się o wielu kosmetykach o których nie miało się pojęcia.Ale wracając do ulubieńca to jego działanie jest świetne.Od dawna szukałam produktu,który zlikwidował by mi obrzęki pod oczami i udało się.Poza tym daje świetne uczucie chłodzenia i łagodzenia,fajnie nawilża i jest bezzapachowy.


Emulsja do twarzy KUESHI

Krem jest świetny i to jest moje drugie opakowanie.Jest bardzo lekki i praktycznie bezzapachowy.Szybko się wchłania i dlatego idealnie nadaje się pod makijaż.Fajnie nawilża i nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy.Krem zdecydowanie zostaje u mnie na stałe.


Peeling enzymatyczny JADWIGA

Peeling znalazłam w jednym z pudełek INSPIREDBY i nie do końca byłam zadowolona.Nie dość,że jest do skóry suchej (a ja owej nie mam) to okazało się,że ma granulki(czego moja skóra nie bardzo toleruje).Moje obawy jednak były nie słuszne bo peeling jest świetny i doskonale wykonuje to co ma za zadanie.


Tonik do twarzy KUESHI

To jest moje drugie opakowanie toniku i przede wszystkim służy mi do tonizowania.Lubię go za to jak nawilża i koi moją skórę dając wrażenie świeżości i lekkości.Nie wiem jak radzi sobie z demakijażem bo jego przeznaczenie jest inne.Używam go już od dłuższego czasu i przyznam,że jestem pod wrażeniem.


Ulubiony film
Nietykalni 

gatunek:biograficzny,komedia,dramat
reżyseria:Olivier Nakache i Eric Toledano
głowni aktorzy:Francois Cluzet i Omar Sy

Film jest z 2011 roku,ale zachwyca mnie za każdym razem jak go oglądam.Jest to francuska komedia,która opowiada o sparaliżowanym milionerze,który poszukuje idealnego opiekuna.Jego opiekunem zostaje czarnoskóry chłopak,który znalazł się w posiadłości nie w celu pracy a podpisu dla urzędu pracy.Różne charaktery i osobowości powodują,że mężczyzni z biegiem czasu się zaprzyjazniają.




Tak prezentują się moi ulubieńcy a Wam co wpadło w oko?

14 komentarzy:

  1. Ten tonik kueshi mnie kusi. Ogolnie sporo slysze o tej firmie ale nie mialam okazji jescze wyprobowac. Musze to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum VipCosmetics bardzo mnie zaciekawiło i szczerze ci powiem że pierwszy raz słyszę o tej marce i w życiu bym nie powiedziała że już jest tyle lat na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik Kueshi czeka u mnie na swój pierwszy raz od kilku miesięcy. Nie mogę się już doczekać kiedy zużyję aktualnie stosowany tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten film, oglądałam setki razy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie znam zadnego z tych kosmetyków! Az wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd kochana,na rynku tyle tego jest,że człowiekowi życia zabraknie,żeby wszystkiego wypróbować :))

      Usuń
  7. Tonik Kueshi to mój hit, pokochałam jego właściwości :) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Nietykalni! Tyle osób już mi polecało ten film, a ja wciąż go nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger