Październikowe pudełko ShinyBox "Think pink" 2017


pudełko shinybox,box,kosmetyki,produkty

Witam serdecznie!
Zapraszam na kolejną odsłonę pudełka ShinyBox o wdzięcznej nazwie THINK PINK z grafiką różowej wstążki,która jest międzynarodowym symbolem oznaczającym walkę z rakiem piersi.Jest to świetny sposób na połączenie tematu raka piersi z pudełkiem i kosmetykami.
Widząc zapowiedz październikowego pudełka nie spodziewałam się,że zawartość będzie miała coś wspólnego z rakiem piersi,bo nie o to tu chodzi.Ważne aby przypomnieć kobietom,że kontrolowanie swojego ciała nic nie kosztuje a może uratować życie.Tak więc nie zapomnijcie o tym biorąc prysznic,to tylko dodatkowe 15 minut.


Teraz przejdźmy do tej bardziej wesołej części posta,czyli zawartości:

1.FIGS&ROUGE naprawcze serum z serii hydra active
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 135 zł/50 ml


O tym produkcie wiedziałam już wcześniej,że znajdzie się w pudełku,jednaak nie wczytywałam się konkretnie co to za kosmetyk.Teraz już wiem,że to serum naprawcze z którego jestem bardzo zadowolona.Zaskakujące jest to,że serum jest w formie kremu o białym kolorze,jestem przyzwyczajona do lejącej i lekko zabarwionej konsystencji.Mam nadzieję,że jest wart tej ceny.Kosmetyk zawiera antyutleniacze i niezbędne składniki odżywcze dla skóry-w połaczeniu z maksymalnie nawilżającym kwasem hialuronowym,pomóc ma skórze zwiększyc jej elastycznosc i utrzymac cere w doskonałej formie.

2. Barnängen balsam do ciała
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 34,99 zł/200 ml


Jest to szwedzka marka,i dostępna jest  w drogerii Rossmann,której warto przyjrzeć się bliżej.W swoich zasobach miałam jeden kosmetyk tej marki i byłam zadowolona.Mam nadzieję,że tym razem będzie tak samo.
W pudełku znalazłam balsam do ciała o delikatnym zapachu,który jest testowany dermatologicznie i idealnie nadaje się do przesuszonej skóry.

3.AVON MARK szminka w płynie
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 32 zł/szt.


Trafiła mi się szminka matowa w bardzo ciemnym kolorze.Jest to odcień passion it i zdecydowanie nie jest to mój odcień.Nawet jej nie otwierałam bo mam zamiar obdarować moją siostrę.Szkoda bo dużo słyszałam o tych szminkach.

4.BISPOL zapachowa świeca w szkle
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 5,54 zł/357 g


Uwielbiam różnego rodzaju świece,więc ten produkt zdecydowanie mi pod pasował.Świeca na szczęście ma delikatny zapach co dla mnie jest ważne.Mocne i ostre zapachy powodują,że zaczynam kaszleć.Jedyny minus to brak informacji o linii jaką posiada świeca.Czas palenia świecy to 30 godzin.

5.7th Heaven maseczka do twarzy
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 5,60 zł-8 zł/szt.


Trafiłam na maseczkę oczyszczającą 2w1 (peeling+maska),zawiera drobinki ze skorupki  orzecha włoskiego,które doskonale peelingują twarz i nawilżają skórę.Jestem zdania "maseczek nigdy za wiele".

6.FOODS BY ANN baton owocowy z orzechami
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 3,89 zł/szt.


Są to batony Anny Lewandowskiej z bardzo dobrym składem.Trafiłam na wersję kakao&malina i przyznam był bardzo pyszny,zresztą ja lubię te "zdrowe batoniki"i dlatego długo nie poleżał.

7.DermoFuture Precision mix 1z4
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 13,90 zł/12 ml


Trafiłam na wersję kremu na noc z witaminą C.Moja cera lubi takie kremy więc na pewno się przyda.Małym minusem jest to,że pojemność jest zdecydowanie za mała,aby po zużyciu można było powiedzieć coś konkretnego o tym kremie.

8.JANTAR odżywka,wcierka do skóry głowy
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 13 zł/100 ml

Niestety produktu nie znalazłam w swoim pudełku,bo zapomniano go włożyć.Oczywiście sprawa została wyjaśniona i myślę,że na dniach do mnie dotrze.Czekam z niecierpliwością bo mam problem z włosami a chciałabym sprawdzić,czy może produkt jest w stanie sobie z tym poradzić.

Poza kosmetykami w pudełku znalazła się instrukcja w jaki sposób zbadać "samo kontrolnie"o piersi i 10% zniżki na test badania mutacji w genie BRCA1 i BRCA2.

Po raz kolejny dostaliśmy VOUCHER z 100% zniżką na 3-miesięczny dostęp do planu zdrowotno-medycznego.Jeżeli ktoś jest zainteresowany z chęcią odstąpię ten kod rabatowy. (Info na e-maila).

Jak co miesiąc w pudełku znalazł się magazyn ShinyMag,w którym znajduje się dużo porad i ciekawostek.Miłą niespodzianką dla mnie był katalog Avon.


Koniecznie dajcie znać,który produkt najbardziej Wam się spodobał?

10 komentarzy:

  1. A widzisz! A ja bym się ucieszyła z tego koloru szminki ;D Jest piękna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Porównując do poprzednich edycji tych pudełek to wypada naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, ze same perełki tym razem! Warto było kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szwedzka marka trochę mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej spodobała się szminka, trafiłam na ładny odcień czerwieni :) chociaż nie powiem, Twoja też ma ciekawy odcień! obserwuję, pozdrawiam i zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czerwień,ale od jakiegoś czasu preferuje odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger