SZCZOTECZKA ORAL-B GENIUS 9000 moja opinia




Szczoteczkę Oral-B Genius 9000 otrzymałam od platformy internetowej EverydayMe w ramach przetestowania produktu i podzielenia się swoją opinią w mediach społecznościowych.W mojej ambasadorskiej paczce znalazł się dość spory zestaw ze szczoteczką,przeróżnymi gadżetami i przewodnikiem projektu.

Pudełko zawierało :

  • elektroniczną szczoteczkę
  • 4 końcówki :CrossAction,wybielająca,Sensitive, FlossAction
  • pojemnik na końcówki
  • ładowarkę
  • etui podróżne
  • kabel ładujący do etui
  • uchwyt na telefon
Przyznam zawartość zrobiła na mnie wrażenie,ale moje dzieci były jeszcze bardziej zachwycone. Myślę,że te zachwyty wzięły się bardziej z tej aplikacji :)




Teraz pokrótce napiszę Wam jakie bajery ma szczoteczka,czym się charakteryzuje i co obiecuje producent a później wyrażę swoją opinię.

Producent opisuję swój produkt jako najlepszą szczoteczkę spośród wszystkich szczoteczek elektrycznych firmy Braun, a przede wszystkim to,że  swoim zębom zapewnisz ponadprzeciętne czyszczenie. Tak więc przekonajmy się czy rzeczywiście szczoteczka jest GENIUSZEM jak mówi sama nazwa.

Zaczynajmy!


Dzięki połączeniu dwóch nowoczesnych rozwiązań użytkownik, który zainstaluje sobie aplikację na telefon, będzie mógł monitorować czy wszystkie zęby zostały dobrze umyte.








W zestawie znajduje się najnowsza końcówka czyszcząca CrossAction, która posiada różnej twardości i długości włókna, ułożone tak aby podczas szczotkowania oczyszczały jednocześnie możliwie największą powierzchnię zęba a także docierały w miejsca trudno dostępne.  Dzięki oscylacyjno-rotacyjnej pracy końcówki czyszczącej, szczoteczka usuwa płytkę nazębną przywracając zębom naturalną biel.





Dzięki zaawansowanej technologii wykrywania położenia wykorzystanej w szczoteczce widać szczotkowane powierzchnie, przez co można dostosować technikę i nie pominąć żadnego obszaru. Wbudowany timer zaprogramowany na 2 minuty zapewnia odpowiedni czas czyszczenia każdego obszaru jamy ustnej.









Szczoteczka posiada 6 trybów pielęgnacji jamy ustnej.

* Pro-Clean (doczyszczający)
*: Daily Clean (klasyczny)
* Gum Care (masaż dziąseł)
*Sensitive (delikatny)
* 3D White (wybielający)
*Tonuge Clean (pielęgnacja języka).





Potrójny czujnik siły nacisku pomaga chronić dziąsła przed zbyt mocnym szczotkowaniem. Gdy szczotkujesz zęby zbyt mocno, SmartRing zapala się, a ruchy pulsacyjne zostają zwolnione, a następnie zatrzymane.












Szczoteczka posiada funkcję SmartRing,która pozwala zaprogramować jeden z dwunastu kolorów,znajdujących się w trzonie szczoteczki,dzięki czemu bez trudu zobaczysz informacje zwrotne dotyczące wskaźnika siły nacisku, timera oraz połączenia Bluetooth.










Szczoteczka posiada trwały akumulator,który wytrzymuje  nawet do 12 dni bez ponownego ładowania.Etui natomiast ma funkcje ładowania szczoteczki i telefonu jednocześnie.










I tak przedstawiają się wszystkie funkcję i gadżety szczoteczki Oral-B.




Szczoteczka jest naprawdę bardzo dobra.Na początku obawiałam się jej stosowania bo już miałam przyjemność używać elektrycznej szczoteczki i to nie było dla mnie.Ten dźwięk i wibracje przyprawiały mnie o ból głowy.Miałam wrażenie,jakbym miała borowane zęby.W tym przypadku jednak było inaczej z tego względu,że szczotka ma 6 trybów pielęgnacji jamy ustnej a każdy tryb ma inny rodzaj szybkości i nacisku w trakcie pracy.Najlepiej sprawdził mi się tryb wybielania i z tego najczęściej korzystam.Co do czyszczenia zębów to manualna szczoteczka nie może równać się z Oral-B.Od razu po pierwszym użyciu zwróciłam uwagę,że zęby są o 100 razy lepiej umyte a w ustach czuć świeżość jakiej wcześniej nie miałam.Po miesiącu od stosowania zauważyłam niewielką zmianę w kolorze zębów co jest ogromnym plusem i myślę,że po dłuższym stosowaniu będzie o niebo lepiej.Aplikacji użyłam parę razy z tego powodu,że takie bajery nie są dla mnie,tę kwestię do testowania pozostawiłam dzieciom.I tu następny wielki plus ,tym razem dla aplikacji bo dzięki temu moja leniwa córka wreszcie zaczęła bez marudzenia myć zęby co nawet jej się spodobało.Ogólna ocena moich córek to 10/10.
Cena szczoteczki waha się między 400 a 600 zł co jest dużą sumą jak na szczoteczkę do zębów.Myślę,że płacimy takie pieniądze za te wszystkie bajery,osobiście nie wiem czy byłabym wstanie wydać taką kasę chociaż przyznam,że produkt jest świetny.Jeżeli komuś nie jest szkoda pieniędzy to warto zainwestować bo nie będzie żałował.






3 komentarze:

  1. Dziękujemy bardzo za szczegółową recenzję. Przy okazji chcieliśmy Panią poinformować o nowym modelu szczoteczki Oral-B Genius X https://www.oralb.pl/pl-pl/produkty-kolekcje/genius-x. Zachęcamy do odwiedzenia naszej oficjalnej strony https://www.oralb.pl/, a także do subskrypcji kanału na YT https://www.youtube.com/user/oralbpolska/.

    OdpowiedzUsuń
  2. W zęby warto zainwestować, szczególnie że używając z kimś, cena się rozkłada i nie jest już taka wysoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra marka przyznaje:) Używam podobnej i jestem zadowolony. Dobry dentysta to też wazna rzecz oczywiście. Sprawdźcie sobie tu gabinet https://dentistica.pl i ich pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger