Kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy września 🍂


Kosmetyczni ulubieńcy,gadżety,kosmetyki,pielegnacja

Jak co miesiąc zapraszam na ulubieńców.W tym miesiącu znajdziecie u mnie trzy kosmetyki do pielęgnacji i jeden gadżet.


Ulubione kosmetyki

Balsam do ciała KUESHI

Balsamu używam od ponad miesiąca i to co on robi z moją skórą jest niesamowite.Nie spodziewałam się takich efektów,tym bardziej,że tyle lat co używam balsamy to żaden tak świetnie nie poradził sobie z nawilżeniem.Balsam ma kremową konsystencję i wystarczy niewielka ilość ,żeby wysmarować ciało.Zapach kojarzy mi się z dzieciństwem,może dlatego,że pachnie jak budyń:)


Woda micelarna BIOTANIQE

Odkąd trafił w moje ręce i użyłam go po raz pierwszy od razu wiedziałam,że trafi do moich ulubieńców.Moja skóra uwielbia ten płyn micelarny,idealnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i makijażu pozostawiając ją odświeżoną i miłą w dotyku.Pisałam o tej wodzie micelarnej już wcześniej,więc chętnych zapraszam TUTAJ



Węglowy żel myjący do twarzy BIOTANIQE

Używam go od ponad miesiąca już jestem z niego MEGA zadowolona,myślę że po dłuższym czasie przyniesie zamierzone efekty w formie odblokowania i ściągnięcia porów.Żel ma bardzo przyjemny zapach,nie pozostawia tłustej warstwy i świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy z makijażu i zanieczyszczeń.Głodnych informacji zapraszam TUTAJ




Ulubiony gadżet

Stolik pod laptopa FLEX DESK

Ten gadżet sprezentował mi mąż,sądzę że miał dość mojego marudzenia,że jest mi nie wygodnie i nie mam swojego miejsca na tym świecie :))  Jednak śmiem twierdzić,że mam tę MOC,te moje jęki zawsze tak na niego działają (pójdzie,kupi i ma spokój).Co do stoliczka bo to on tu jest ulubieńcem a nie mój mąż,muszę przyznać,że jest bardzo wygodny i praktyczny.Kocham ten stoliczek i męża również ❤.



Tak prezentują się moi ulubieńcy.Szału nie ma,a to może dlatego,że ciężko mnie zadowolić na tyle,żeby coś stało się u mnie hitem.
A Wam co wpadło w oko?









10 komentarzy:

  1. Stolik bomba!!! A mam też ta serie z Botanique i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten stolik miałam kupować ale mój koszyk już był pełny 😂😂😂 i nie dałabym radę zapakować się do busa z tym 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak już cały sklep wynosiłaś to mogłaś stoliczek upchnąć.😅😂

      Usuń
  3. Balsam do ciała KUESHI oddałam mojej mamie! Muszę się dopytać czy jest z niego zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się dopytaj bo ja jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  4. Stolik pod laptopa genialny, przywołuje lato :D węglowego żelu jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie design przywołuje lato :)) a żel proponuję wypróbować tym bardziej,że jest tani :)

      Usuń
  5. Zapach balsamu KUESHI musi być super. Lubię takie delikatne, otulające nuty w kosmetykach pielęgnacyjnych. Stolik czad :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger