Wrześniowe pudełko INSPIREDBY U.R.O.K 2017


box,pudełko,urok,kosmetyki,kolorówka,niespodzianka


Zapraszam na kolejną odsłonę pudełka INSPIREDBY U.R.O.KTym razem wrześniowa edycja wprowadzi Nas w klimatyczny schyłek lata i pozwoli cieszyć się coraz dłuższymi wieczorami.
W najnowszym pudełku znajdziemy produkty,które cechuje indywidualizm i oryginalność.Więc przekonajmy się czy rzeczywiście tak jest.

Tym razem zawartość pudełka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.Produkty znajdujące się w nim są różnorodne i to jest bardzo fajne bo monotonia jest nudna :)Zaczynamy !


Witaminy w żelkach-Jelly Bear Hair
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 139 zł/60 misiów


Jest to suplement diety dla dorosłych w postaci żelków.Produkt ma wpływać korzystnie na kolor i blask naszych włosów jak również pomóc  zachować zdrową skórę głowy.Czyli po ludzku mówiąc włosy mają być zdrowe,lśniące i piękne.

Od jakiegoś czasu moje włosy przechodzą koszmar więc produkt trafiony w 10 .Jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście suplement pomoże i pozwoli moim włosom wrócić do stanu normalności.Cena jest szokująca,więc mam nadzieje,że są tego warte.Oczywiście będę musiała głęboko schować przed dziećmi aby nie zjadły,bo dla nich żelki to żelki :)


Straps firmy PROMEES
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 26,99 zł/szt.



No nie wiem czy ten produkt w ogóle do czegoś mi się przyda.Może jakbym miała ze 20 lat to byłby idealny,ale po trójce dzieci raczej nie ma czego tu eksponować.Moja 17 letnia córka nie lubuje się w takich gadżetach więc odda którejś ze swoich koleżanek bo szkoda żeby leżał i nie wykorzystał swoich walorów.


Puder ryżowy(fixer) ECOCERA
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 18,90 zł/15g



Z tego fixera jestem bardzo zadowolona i ciekawa jak sprawdzi się z moją mieszaną cerą.Mam nadzieje,że moje błyszczenie po 2 godzinach od skończenia makijażu przedłuży się choć troszkę.Fajnie,że nie zawiera parabenów i talku,wielki PLUS za to.


Gąbeczka do makijażu- LoveNUDE
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 55 zł/szt.


Wcześniej nie spotkałam się z tym produktem,jest bardzo intrygujący bo nie jest to zwykły beauty blender.Do produkcji wykorzystano technologie "natural oil layer protection",która zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry i chroni ją przed utratą warstwy lipidowej,dodatkowo LOVEblender wzbogacony jest w witaminę E.Cudeńko na pierwszy rzut oka a jak się sprawdzi w praktyce to zobaczymy.

Ręcznie robione mydło-MEWA
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 17 zł/szt.


 Mydełko ma bardzo delikatny lawendowy zapach i posiada wyjątkowe właściwości terapeutyczne.Z ogromną przyjemnością wykorzystam je do relaksujących kąpieli i sprawdzę jego lecznicze działanie.

Zapachowa świeczka- VILLAGE CANDLE
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 11 zł/61g


Uwielbiam świeczki,zwłaszcza w zimowe wieczory,dają idealną ucztę dla zmysłów.Zapach jest cudowny,woń czułam już przed otwarciem pudełka.Idealnie sprawdzi się do wyżej wymienionej kąpieli z lawendowym mydłem.


Maseczka na zmarszczi-Vis Plantis
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 4,40 zł/2x5ml


Firma jest mi dobrze znana i już nie raz miałam okazję używać ich produktów.Lubię maseczki więc długo nie poleży,mam tylko nadzieję,że mnie nie zapcha,bo często mi się to zdarza.

Masło do dłoni,stóp i ciała-CUCCIO
Próbka produktu o wartości 5 zł/9,24 ml


Luksusowa pielęgnacja? Czy na pewno,bo raczej po takiej ilości nie zdołam poczuć tego luksusu.No,ale nie można mieć wszystkiego.

Chocosticks-CHOCOLISSIMO
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena to 9,90 zł/33g


Na koniec mam dla Was coś słodkiego,czyli czekolada na patyku.Chocosticka wystarczy zanurzyć w kubku gorącego mleka i zamieszać patyczkiem do uzyskania jednolitego zabarwienia.Czego to ludzie nie wymyślą.

Podsumowując-zdecydowanie jest to pudełko skomponowane specjalnie dla mnie.
Zgadzacie się ze mną czy może jesteście innego zdania?

















8 komentarzy:

  1. Mi bardzo spodobała się zawartość. Jest to moje pierwsze pudełko dlatego bardzo mnie zachwyca heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej będzie jak się trafi pudełko,które nas rozczaruję :-)) Już parę razy tak miałam.

      Usuń
  2. Rany jaka gąbeczka :) słodka !!! Mam nadzieje ze bedzie praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Gąbeczka fajna i mam nadzieje,że za taką kasę się sprawdzi :)

      Usuń
  3. miałam ten puder ogólnie fajny choć na dłuższą metę stosowany troszkę wysuszał. Ja jeszcze nigdy nie miałam boxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa z tymi pudełkami :) nigdy do końca nie wiesz co tam znajdziesz :)) No ja mam nadzieję,że ten puder mnie nie wysuszy bo zapowiada się dobrze :)

      Usuń
    2. To będę kciuki trzymać hehe używaj w niewielkiej ilości :)

      Usuń
  4. Fajna zawartość pudełka :)Czekolada na patyczku super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger