Maseczki MULTIBIOMASK od Maurissē

      
Maseczki  MULTIBIOMASK należą do firmy Maurissē ,o której można poczytać TUTAJ.



Maseczki MULTIBIOMASK są dla mnie totalną nowością.Nigdy o nich nie słyszałam,a nawet ich nie widziałam buszując w drogeriach.Staram się nie zmieniać maseczek i używać sprawdzonych,bo moja skóra dziwnie reaguje na tego typu produkty.Bardzo często zamiast mi pomagać to wywołują podrażnienia.No ale jak to się mówi "kto nie ryzykuje ten nie ma".

Jako pierwsza do przetestowania wpadła mi w ręce MOISTURE&CLEAN dla skóry suchej i mieszanej.




Opakowanie składa się z dwóch maseczek:

*nawilżającej,która nawadnia,odmładza i         wygładza.W składzie ma Japońskie Algi Wakame,które bogate są mikroelementy i minerały.

*oczyszczającej,która wydobywa zanieczyszczenia,zwęża pory i rozświetla. Zawiera Aktywny Węgiel z drzewa bambusa i naturalną glinkę.

W zależności jakiej pielęgnacji nasza skóra potrzebuję,maseczki można pomieszać lub podzielić je,aplikując na wybrane partie twarzy.

SKŁAD:

Maska Oczyszczająca: Aqua, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Kaolin, Trehalose, Isohexadecane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methyl Gluceth-20, Charcoal Powder, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate.

Maska Nawilżająca: Aqua, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Stearic Acid, Undaria Pinnatifida Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, CI 19140, CI 42090, CI 16255.

Drugą maseczką,którą zaaplikowałam była CLAM&CLEAN dla skóry wrazliwej.




Opakowanie składa się z dwóch maseczek:

*łagodzącej,która koi,wycisza i odżywia.Zawiera Ekstrakt z Białej Lilli
*oczyszczającej,która wydobywa zanieczyszczenia,zwęża pory i rozświetla. Zawiera Aktywny Węgiel z drzewa bambusa i naturalną glinkę.



W zależności jakiej pielęgnacji nasza skóra potrzebuję,maseczki można pomieszać lub podzielić je,aplikując na wybrane partie twarzy.

SKŁAD:

Maska Oczyszczająca: Aqua, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Kaolin, Trehalose, Isohexadecane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methyl Gluceth-20, Charcoal Powder, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate.

Maska Łagodząca: Aqua, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Isononyl Isononanoate, Glycerin, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cyclopentasiloxane, Dimethicone,
PG-3 Benzyl Ether Myristate, Stearic Acid, Lilium Candidum Bulb Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, CI 16185, CI 42090.



Maseczki są bardzo przyjemne i najważniejsze (o dziwo) nie podrażniły mojej skóry.Jest to bardzo wielki PLUS ze względu,że zawsze mam problem z ich doborem.Najlepsza jednak okazała się maseczka dla skóry wrażliwej,która spowodowała,że moja skóra była fajnie odżywiona i miała świeży promienny wygląd.Maseczek nie rozdzielałam na wybrane partie twarzy bo nie miałam takiej potrzeby.Skupiłam się na drugiej formie aplikacji jaką była :wymieszanie dwóch maseczek i nałożenie na 10 minut.Ta aplikacja wydała mi się najlepsza.Na pewno jeszcze nie raz zagoszczą na mojej twarzy,tym bardziej,że nie zawierają parabenów,alkoholi i olejów mineralnych.

Znacie te maseczki?Jeżeli tak dajcie znać jak u Was się sprawdziły?



4 komentarze:

  1. Wersja dla cery wrażliwej bardzo mnie zaciekawiła! Fajnie, że można je stosować osobno lub pomieszać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam od nich płatki pod oczy i plastry na nos, były super. Maseczki też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam plastry na nos i płatki pod oczy - wypały super, ciekawe jak u mnie sprawdziłby się te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze jest wersja do skóry wrażliwej :) Musze sie na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger