Walentynkowe pudełko ShinyBox "LOVE" luty 2018

Box ShinyBox luty 2018

Witam!
Jak co miesiąc zapraszam Was na odsłonę zawartości pudełka ShinyBox LOVE.
Lutowy box jest typowo walentynkowym pudełkiem,który ma być przepełniony miłością do kosmetyków i najlepszych niespodzianek.Dla osób "w stałych w uczuciach"do subskrypcji ShinyBox w pudełku znajdowało się 6 produktów pełnowymiarowych,2 kosmetyki "Travel Size"i 2 upominki.
No więc sprawdźmy,czy rzeczywiście zakocham się w tej zawartości.


Kueshi woda micelarna 32 zł/ok.100 ml (travel size)

Ten produkt otrzymały klientki,które były "stałe w uczuciach" oczywiście do subskrypcji pudełka ShinyBox. Marka była ujawniona wcześniej ale nie sam produkt i to jest fajne, jestem wielbicielką tej marki i lubię niespodzianki.Ciesze się,że jest to kosmetyk,którego nie miałam okazji wypróbować.Już nie mogę doczekać się,kiedy go wypróbuję.


OLIMP LABS-Therm Line Fast suplement diety 60 zł/opakowanie (produkt pełnowymiarowy)

W zapowiedziach na fanpag-u ShinyBox była mowa o pozbyciu się cellulitu,nie spodziewałam się,że owym produktem będzie suplementacja,bardziej byłam nastawiona na jakiś balsam bądz gadżet do masażu.No cóż .....jak dla mnie produkt zbędny,więc powędruje do mojej mamy-ona lubi takie wynalazki.


Cleanhands ochronny krem do rąk 2w1 6,99 zł/75 ml (produkt pełnowymiarowy)

Jak dobrze pamiętam to ta marka przewinęła się już w pudełkach ShinyBox i bodajże był to jakiś żel antybakteryjny do rąk,który był świetny.Pomimo,że zapominam o smarowaniu rąk kremem to na pewno się przyda.Krem jest o lekkiej formule i ponoć błyskawicznie się wchłania-super bo nie lubię klejących rąk.


Smart Girls Get More pomadka w płynie super matt 15,99 zł/szt.(produkt pełnowymiarowy)

Ta marka jest ostatnio częstym gościem w pudełkach ShinyBox i jak dla mnie to średniak.Fajnie,że pomadka ale pytam się dlaczego w takim kolorze,szkoda że nie trafił mi się jakiś odcień nude,może wtedy byłabym usatysfakcjonowana.



Purederm malinowo-kalagenowa maska do twarzy 4,95/szt. (produkt pełnowymiarowy)

Uwielbiam maski w płachcie,ale tylko te które nie zjeżdżają z twarzy i mam nadzieje,że się nie zawiodę.A tak na marginesie cena powalająco niska,a marka w
ogóle mi nie znana.


I WANT zestaw "Simple" do cery normalnej i mieszanej 0,95 zł/zestaw (travel size)

Jest to mikroskopijny zestaw ,który zawiera 1x tonik nawilżający o poj.5 ml i 1x emulsje nawilżającą
 również o poj.5 ml.Kosmetyki nie zawierają parabrnów,sztucznych zapachów i barwników .Fajnie tylko moja skóra raczej po takiej ilości nie odczuje braku chemii na twarzy.Pojemność emulsji jeszcze jestem w stanie zrozumieć,ale tonik-niby taką ilością mam zmyć makijaż :)) tego zestawu nie nazwałabym zestawem podróżnym.


Floslek Pharma dermokosmetyk wymienny 1 z 7 cena od 14,99 zł do 79,99 zł (produkt pełnowymiarowy)

Znowu sytuacja bardzo niesprawiedliwa cenowo.No ja akurat nie mam co narzekać bo trafiłam na kuracje do włosów intensywnie regenerującą ELESTABion R w cenie 79,99 zł z czego jestem zadowolona.Moje włosy nadal nie są w dobrej kondycji i na pewno przyda im się odrobina odżywienia.


Tołpa regenerująca maska na naczynka 5,99 zł/2x6 ml (produkt pełnowymiarowy)

Nie mam problemów z naczynkami ale maseczka na pewno mi nie zaszkodzi (tak myślę :)).Jeżeli jej nie zużyje to na pewno oddam mamie.Poza tym Tołpa podarowała nam kod rabatowy na 20%,który ważny jest do końca marca.Kod zniżkowy podam na końcu.


UPOMINKI

Bergamo próbki w formie upominku 2 g

Nie lubię takich próbek o jednorazowym użyciu bo wtedy nie dowiem się czy dany produkt jest dla mnie odpowiedni.Zużyć zużyję ale nic o nich nie będę w stanie powiedzieć.


Dr.Barbara Voucher ze zniżką 50 zł na kurs on-line na doradcę dietetycznego z certyfikatem.
Osobiście jest mi to nie potrzebne,a jeżeli ktoś jest zainteresowany to na dole znajdzie hasło na zniżkę.

Podsumowując,miłości od pierwszego wejrzenia nie było,ale po dłuższym zastanowieniu nie jest najgorzej.Spodziewałam się czegoś bardziej romantycznego,skoro to box walentynkowy.Jakiś świec,czekolad i takich tam afrodyzjaków ;) no dobra poniosło mnie.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach co Wy sądzicie o tym pudełku?

Dla zainteresowanych zniżkami !! 

**Dr.Barbara wykonany kurs pozwoli na uzyskanie lub poszerzenie wiedzy z zakresu zdrowego odżywiania,którą można wykorzystać w codziennym życiu.Cena kursu z hasłem SHINY1802EDU to jedynie 15 zł. http://sklep.drbarbara.pl/ tutaj nie wiem do kiedy ważny jest kod.

** TOŁPA 20 % zniżki na produkty z asortymentu marki na stronie http://tolpa.pl/ z hasłem shinybox2018Kod ważny do końca marca 2018 r

** Smart girls get more 30 % rabatu w sklepie online http://sklep.sggm.pl/ z kodem SHINYSGGM Promocja trwa do 18.03.2018r

**Perfect Body Center 25% rabatu na leginsy do wykorzystania w sklepie https://www.pbc24.pl/ z hasłem THERMLINE .Nie wiem do kiedy ważny jest kod





6 komentarzy:

  1. Mam takie same odczucia do tego pudełka, choć zapowiadało się bardzo romantycznie i walentynkowo. Zabrakło tego wow. Zastanawiam się czy nadal subskrybowac to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ja też nad tym myślałam, ale wtedy nie będę miała nic. A ja lubię niespodzianki🙂

      Usuń
  2. Udało ci się trafić z tą kurację na włosy i tak szczerze powiedziawszy w całym pudełku tylko z tego byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszyłam dopóki nie przeczytalam,że efekty będą zauważalnie po 3 miesięcznej kuracji a środek używamy codziennie. Więc raczej różnicy nie zobaczę bo kuracje mam na 10 dni :-(

      Usuń
  3. Mi się spodobało pudełko :) Jedynie tabletki i szminka o kolorze różowym nie przyda mi sie .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger