FIGS & ROUGE MICELLAR LOTION INSTANT ACTION [+] MAKE-UP & IMPURITIES REMOVER

FIGS & ROUGE  MICELLAR LOTION INSTANT ACTION [+] MAKE-UP & IMPURITIES REMOVER

Witam!

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył marki FIGS & ROUGE,a konkretnie MICELLAR LOTION INSTANT ACTION [+] MAKE-UP & IMPURITIES REMOVER .
Jest to brytyjska marka a ich kosmetyki bazują wyłącznie na naturalnych składnikach.Do produkcji nie używają olejów mineralnych i szkodliwych chemikaliów.W swojej ofercie posiadają kosmetyki do pielęgnacji całego ciała.
Markę poznałam dzięki pudełku ShinyBox i byłam bardzo ciekawa tego produktu.Obecnie jestem w trakcie stosowania kremu HA+ i jak na razie sprawuje się idealnie,ale to w oddzielnym wpisie.Teraz zajmijmy się płynem.



Marka opisuje swój produkt jako delikatny i skuteczny płyn do usuwania makijażu,który robi to w jednej chwili. I co? Faktycznie makijaż usuwa,ale tak samo jak prawie każdy inny płyn.Żeby nie marnotrawić produktu postanowiłam używać go rano do oczyszczania buzi,i zdecydowanie ta opcja była lepsza.
Produkt ma pojemność 180 ml i znajduje się w plastikowej butelce z bardzo wygodną nakrętką.Płyn ma lekkie zabarwienie o naturalnym delikatnym zapachu.Szata graficzna skromna,ale jak dla mnie bardzo elegancka.


Producent zapewnia nam wiele zalet dzięki stosowaniu płynu i niektóre jak dla mnie są trochę przesadzone.

Hmm....spójrzmy:

**aksamitnie gładka skóra
**przywraca skórze promienność i rozświetlenie,oczyszcza pory
**zapewnia natychmiastowy efekt oczyszczonej i stonowanej skóry w jednym kroku
**usuwa zmarszczki,zanieczyszczenia i sebum,pozostawiając skórę miękką i odprężoną


Co mogę napisać?
Fakt,bardzo dobrze oczyszcza skórę a po dłuższym czasie rzeczywiście zmniejsza widoczność porów.Po aplikacji czuć lekkie szczypanie,co dla mnie nie było jakimś wielkim dyskomfortem.Skóra nie była ściągnięta a gładka i odprężona.Co do usuwania zmarszczek to tutaj trochę poniosła ich wyobraznia,bo ja nie zauważyłam żadnych zmian i w żaden sposób nie zrobiłam się magicznie młodsza.Tonik nie powiem,jest dobry i naturalny,ale czy wyróżnia się jakoś specjalnie żeby płacić za niego takie pieniądze.(koszt między 60 a 80 zł)Nie mam bzika na punkcie naturalnych kosmetyków więc pozostanę przy swoich ulubieńcach.Dostałam,przetestowałam i to na tyle.Wolę zainwestować w lepsze serum lub krem.

Skład:
Aqua(water),polysorbate20,peg-40,glyceryl,cocoate,sodium,coceth,sulfate,phenoxyethanol,rosa damascena(damask rose)flower water,parfum,ethylhexyl,glycerin,sucrose cocoate


5 komentarzy:

  1. Nie dałabym tyle za tonik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cena zdecydowanie zaporowa jak na taką jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że działanie nie było na tyle dobre, żeby do niego wracać. Woda z róży damasceńskiej bardzo fajnie się sprawdza na mojej naczynkowej cerze, ale można ją kupić bez problemu za kilkanaście złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cene mają powalająca jak za tak drażniący konserwant wysoko w składzie :/ Ja bym nie kupiła za takie pieniądze. A wodę różana mozna kupic juz za 10zł :) Wiec nie dziwie sie ze nie wrocisz do niego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger