2x lipcowe pudełko Shiny Box 2017 "Pool Party"czy będzie impreza?



Witam wszystkich zainteresowanych zawartością lipcowego pudełka Shiny Box "Pool Party".U mnie jest podwójna radość,bo otrzymałam to samo pudełko dwa razy.Nie nie....to nie pomyłka,za zebrane punkty miałam możliwość zamówienia dodatkowego pudełka.Ciesze się,ale szkoda,że nie było w czym wybierać bo do wyboru miałam tylko pudełko lipcowe.Ale jak to się mówi"darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby" więc nie marudzę.
Po ostatnim urodzinowym i wypasionym pudełku zastanawiałam się czy ten miesiąc nie będzie biedny w zawartości,i ku mojemu zdziwieniu jestem HAPPY.Nazwa "Pool Party" jest świetna,ale moją jedyną imprezą jest na czas obecny mój syn,więc nici z balowania. Przejdźmy lepiej do zawartości imprezowego pudełka.



Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko to oczywiście produkt,który został ujawniony i jest to:

KUESHI 
żel aloesowy

Ostatnio w necie jest dość głośno o żelach aloesowych,które mają różne zastosowania.Wcześniej nie miałam okazji go wypróbować więc jestem zadowolona z tego produktu.
Produkt jest pełnowymiarowy o pojemności 250 ml a cena sugerowana przez producenta to 45 zł.
Tutaj wielki PLUS dla pudełka za ten żel.



SYOSS
hair reconstruction

Lubię szampony syoss i bardzo często je używam.Jest to nowość i jeszcze nie miałam okazji go przetestować.Szampon jest do włosów zniszczonych przez zabiegi chemiczne i uszkodzenia chemiczne,w sam raz dla mnie.Produkt jest pełnowymiarowy o pojemności 500 ml a cena sugerowana to 11,49 zł.
Następny plus dla pudełka za ten szampon.



CATRICE
żelowy lakier do paznokci

Mam mnóstwo czerwonych lakierów do paznokci i tutaj następny do kolekcji.Nie wiem czy jestem zadowolona,kolor ma fajny ale moje paznokcie przechodzą ciężkie chwile więc średnio się prezentuje na moich pazurkach,których praktycznie nie mam.Będzie leżał albo pójdzie w dobre ręce.Jest to produkt pełnowymiarowy o pojemności 10,5 ml a sugerowana cena 10,99 zł.Oprócz lakieru można było trafić na tusz do rzęs.



JOKO
baza pod makijaż

Ciekawy produkt tym bardziej,że obecna baza strasznie mnie zapycha.Zapowiada się obiecująco ale zobaczymy czy rzeczywiście jest tak dobra jak obiecuję producent.
Produkt jest pełnowymiarowy a cena sugerowana to 22,99 zł za 15 ml.


VIPERA HAMSTER
róż w kremie

Zdecydowanie to nie jest mój produkt,nie przepadam za różami w kremie..Kolor jest w porządku ale na pewno powędruje do kogoś kto lubi takie wynalazki.Produkt jest wymienny 1z3 i można było trafić na błyszczyk,szminkę lub róż.Cena waha się od 9,50 do 13,60 zł za opakowanie.
Jest to produkt pełnowymiarowy.


VIRTUAL
satynowy cień do powiek 
005 golden caramel

Jestem zdania "cieni nigdy za wiele",a ten odcień jest bardzo fajny.Takich odcieni używam najczęściej w wewnętrznym kąciku oka.Na pewno się nie zmarnuję,żałuję jednak że nie trafiłam na paletkę 6 cieni na którą można było trafić.Fiolety to zdecydowanie moje ulubione kolory.
Produkt jest pełnowymiarowy w cenie 18,50 zł.


ŚWIT
antybakteryjny żel do rąk

Zdecydowanie przyda się dla mojej córki,która ma bzika na punkcie czystości i higieny będąc w miejscu publicznym.Nie wiem skąd jej się to wzięło.Mam tylko nadzieje,że nie przerodzi się to w jakąś fobie.Produkt jest pełnowymiarowy o pojemności 30 ml za cenę 3,29 zł.


EFEKTIMA 
peeling+maska do stóp

Efektima ma fajne kosmetyki a produkty do stóp zawsze są potrzebne.Średnio raz w miesiącu robię moczenie nóg więc nawet nie zauważę,że coś takiego miałam.
Produkt pełnowymiarowy o pojemności 2x7ml za cenę 2,56 zł.


Wcześniej pisałam,że mam dwa takie same pudełka.Postanowiłam,że na instagramie bądź na blogu zrobię rozdanie.Jednak najpierw poczekam na odpowiedz od ShinyBox czy nie mają nic przeciwko.
Tak więc bądźcie czujne.
.
Pozdrawiam Ania 😚






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger