Podsumowanie kampanii EverydayMe i kapsułek Vizir 3-in-1 Pods-recenzja


Zacznę od tego,że należę do grona ambasadorów platformy internetowej EverydayMe .Platforma stworzona jest przez firmę Procter & Gamble i od 175 lat kreuje marki,które docierają do około 4,6 miliarda ludzi na całym świecie.

Jako ambasadorka miałam przyjemność wziąć udział w kampanii kapsułek do prania Vizir 3-in-1 Pods.
W przesyłce od EverydayMe otrzymałam 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh wraz z ulotkami(do rozdania) i opakowanie 18 kapsułek do przetestowania dla siebie.


Zanim przejdę do mojej opinii pozwólcie,że przedstawię Wam obietnice producenta.
"Producent przedstawia swój produkt jako skoncentrowany środek piorący w płynie, zamknięty w małej kapsułce o ulepszonej formule, przeznaczony do tkanin białych i kolorowych.Kapsułka posiada trzy komory w których są środki:
*wybielające*piorące*nadające blask tkaninom.Idealnie sprawdzają się w niskich jak i wysokich temperaturach a jedna kapsułka wypierze do 5 kg ubrań"


I tu moja mina😏😕 ,ale niby jak?Mam wrzucić kapsułkę i tyle,a ona wypierze,wybieli i do tego ciuszki będą błyszczały się jak psu...........😳.No ok!! Postanowiłam być poważnym człowiekiem i sprawdzić ten cud.Wrzuciłam kapsułkę,pranie i upaćkane w trawie mojego 15-miesięcznego syna jasne spodnie.I to był pierwszy test dla kapsułki.Jak testować to testować.I tu mój lekki szok,plamy zeszły idealnie a zapach okazał się cudny.Z tym błyskiem to lekka przesada,ale ogólne pierwsze wrażenie super.Plusem jest fakt ,że nie trzeba bawić się w dozowanie i namaczanie ubrań z plamami.Dla mnie jest to ważne z tego względu,że prania u mnie pod dostatkiem.Muszę przyznać,że kapsułki Vizir sprawują się dobrze i jestem zadowolona z ich działania.Niestety mają jeden wielki minus-CENA!! Jak dla mnie dość wysoka bo poza promocją za 15 kapsułek trzeba  zapłacić średnio 20zł a za 38 kapsułek ok.50 zł. Może dla osób,które mają mniej prania to się sprawdzi,ale u mnie pralka chodzi codziennie a czasami nawet dwa.Jest nas piątka do tego trenujące dziecko i tona prania po każdym treningu i meczu.Przeliczając to musiałabym miesięcznie zużyć do dwóch opakowań po 38 kapsułek a to wychodzi 100 zł.No chyba ,że trafi się super promocja to wtedy nie omieszkam 😍.Wiadomo za jakość trzeba płacić.
Tak więc podsumowując jak Cię stać to bierz 😜.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger