Kosmetyczne pudełko ShinyBox maj 2017


Majowe pudełko SinyBox było dla mnie 100% niespodzianką. Postanowiłam w tym miesiącu nie zaglądać na fanpaga ShinyBox,żeby nie dowiedzieć się co będzie znajdowało się w majowym pudełku.Strona przeważnie ujawnia niektóre kosmetyki a ja lubię czuć podekscytowanie jak otwieram zawartość.Czekałam z niecierpliwością na kuriera i od razu po otrzymaniu pudełka bez skrupułów dobrałam się do niego.Na pierwszy rzut oka zawartość wydawała mi się mikra,ale po dokładnych oględzinach jestem zachwycona.W poście przedstawię Wam całą zawartość ,oczywiście bez recenzji bo na to przyjdzie pora dopiero jak zacznę używać kosmetyki.

Pierwszym kosmetykiem,który jako pierwszy wpadł mi w oko był szampon.Chyba dlatego,że jest największych rozmiarów.Jestem bardzo ciekawa tego produktu między innymi dlatego ,że w ogóle nie znam tej marki.
Szampon firmy CREIGHTONS ARGAN SMOOTH  jest dla każdego rodzaju skóry. Wzbogacony w bogate  przeciwutleniacze ,marokański olej arganowy i proteiny jedwabiu, głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabisty blask i miękkość.
Creightons to brytyjska marka z prawie 300-u letnią tradycją.Posiadają kosmetyki nie tylko do włosów,ale również do twarzy i ciała.Na polskim rynku obecnie są dostępne produkty z linii do pielęgnacji i stylizacji włosów.Nie znalazłam ich oficjalnej strony (albo źle szukałam) natomiast jest polski fanpage gdzie można zapoznać się z tą marką.Cena produktu to 19,90 zł za 250 ml.


Następny w ręce wpadł mi niepozornie wyglądający krem do twarzy,który od razu wylądował w mojej łazience.Jestem zaskoczona kremem i jego ceną.Za 50 ml kremu trzeba zapłacić 210 zł 😱😱.
Krem NAOBAY  aż 98,85% jest ze składników pochodzenia naturalnego.Ma unikalną kompozycję bogatą w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym.Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych ,które występują w takich olejach jak olej awokado czy oliwa z oliwek,które między innymi mają działanie przeciwzmarszczkowe.Oleje znajdujące się w składzie pochodzą z upraw ekologicznych.Naobay jest hiszpańską marką a więcej znajdziecie TUTAJ
Muszę przyznać,że testowanie będzie przyjemnością,zobaczymy czy jest wart swojej ceny.


A teraz nasza POLSKA marka kosmetyczna BIELENDA.Tej marki raczej nie muszę nikomu przedstawiać.Jeżeli ktoś ma ochotę sobie poczytać to zapraszam na ich stronę TUTAJ.
Produkt był wymienny 1 z 5.Można było dostać,krem-żel,intensywne serum-korektor,korektor punktowy,peeling do mycia twarzy lub bibułki matujące
W pudełku trafił mi się krem-żel matująco-nawilżający na dzień i na noc z linii #INSTA PERFECT MATT&CLEAR..Przeznaczony dla skóry mieszanej,tłustej,błyszczącej i problematycznej.Krem ma uporać się z rozszerzonymi porami,zaskórnikami i przebarwieniami,redukować błyszczenie i wygładzić skórę.Przyznam ,że ucieszyłam się z tego produktu,w sam raz dla mnie.
Cena kremu to 16 zł za 50 ml.


Teraz przedstawię Wam Fa Rool on Soft&Control,który każdy wie czym jest 😏.Osobiście nie przepadam za tego typu produktami,ale jak już jest to niech będzie,na pewno się nie zmarnuje.Jest to nowa seria,która łączy właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne.Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza skóry pod pachami.
Cena 8,99 zł za 50 ml.


Ostatnim produktem pełnowymiarowym jest maseczka do twarzy HERBAL CARE firmy FARMONA.Dla głodnych informacji na temat firmy zapraszam TUTAJ
Produkt był wymienny 1 z 4.Można było trafić na maseczkę:nawilżającą z aloesem,z olejkiem arganowym,dziką różą lub peeling do twarzy i ust z kwiatem z migdałowca.
No i trafiłam na odżywczą maseczkę z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej,która odbudowuje warstwę lipidową skóry,uzupełnia niedobory substancji odżywczych oraz długotrwale i intensywnie nawilża.W 92% składu to naturalne składniki.
U mnie się nie sprawdzi bo mam cerę mieszaną z tendencją do podrażnień.Pewnie powędruje do kogoś innego.


W pudełku znalazł się jeszcze upominek w formie zestawu pielęgnacyjnego z firmy SYNCHROLINE. Oczywiście to próbki więc na pewno nie zdołam niczego konkretnego o nich powiedzieć a szkoda bo wyglądają na konkretne.Kosmetyki są stworzone do zwalczania i łagodzenia  różnych problemów skórnych.


Dodatkowym ale już nie produktem jest kupon rabatowy,który podaję Wam do zrealizowania.
Nie używam hybryd więc mi się nie przyda.

Kupon 20 % na lakiery hybrydowe  do wykorzystania w sklepie internetowym neess.pl i do tego przesyłka gratis od wydanej kwoty 49,99 zł.

                                                 HASŁO: Wybieram NEESS

Kupon ważny  do 1.08.2017r
Kupon nie łączy się z innymi promocjami

Kupon działa,sprawdziłam osobiście.

Chyba to byłoby na tyle.Mam nadzieję,że komuś się przyda.

Ja biorę się do testowania nowości dla mnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger