STREETCOM I KAMPANIA KAWY PRIMA-moja opinia



Należę do społeczności Streetcom i jako ekspertka do testowania miałam przyjemność wziąć udział w kampanii kawy Prima Finezja.Uwielbiam kawę więc ucieszyłam się jak mój syn kiedy widzi szczekającego pieska 👶😜.Nie wyobrażam sobie poranka bez filiżanki (a raczej kubła) kawy😝.Kawa często stawia mnie na nogi a zwłaszcza po ciężkiej nie przespanej nocy.Mój synuś nie należy do dzieci przesypiających całe noce a jak jeszcze w parze idzie  ząbkowanie albo katar to jest koniec świata.Często wyglądam jak zombie i żeby nie straszyć reszty domowników od razu po wstaniu lecę po kawusie.Myślę,że mamusie wiedzą o czym piszę 😓.Ale może przedstawię gościa.

Kawa Prima Finezja gości u nas od 25 lat.Ziarna uprawiane są w strefach tropikalnych i subtropikalnycha.Zbiór ich odbywa się dopiero wtedy,gdy w pełni dojrzeją,dzięki czemu kawa ma owocowo-kwiatową nutę i naturalną słodycz.Ziarna suszone są w promieniach gorącego słońca przez trzy tygodnie a następnie poddane profesjonalnej obróbce.Następnym etapem jest prażenie,które odbywa się 200-250° C i to jest ważny proces aby kawa uzyskała wyrazisty smak i zapach.Pakowanie jest również ważnym elementem bo złe zapakowanie może spowodować utratę jakości i świeżości, dlatego pakowana jest w atmosferze gazu obojętnego.

W paczce od Streetcom otrzymałam 12 opakowań kawy po 100 g (do rozdania) i 2 opakowania po 250 g dla siebie.Miłą niespodzianką były dwa fajne niebieskie kubki z logo ,,Cafe Prima,,
Kampania przebiegła sprawnie a kawa rozeszła się migusiem. Święta to był odpowiedni moment na spotkania rodzinne przy kawie☕.
Moja osobista opinia na temat kawy jest na PLUS.Już kiedyś miałam przyjemność ją pić i to nie raz.
Razem z mężem uwielbiamy kawę.Smak i aromat nam odpowiada ze względu na to,że jest delikatna i nie ma w sobie goryczy i kwasowości,której ja nie lubię.Ciesze się,ze mogłam znowu jej spróbować i myślę,że jeszcze nie raz zawita w mojej filiżance.


            Moje ulubione zestawienie to świeża kawa prosto z kawiarki z kawałkiem solidnego ciasta.


Zapraszam na stronę Prima,znajdziecie tam dużo ciekawych informacji i przepisów na pyszną kawę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger