O2SKIN tlenowy liftingujący krem na dzień



Witam.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam bliżej markę o2skin i ich innowacyjny produkt  czyli tlenowy liftingujący krem na dzień stworzony na bazie tlenu,który wielokrotnie wzmacnia skuteczność składników aktywnych.Firma opracowała skuteczną metodę wprowadzenia tlenu do substancji o różnych gęstościach i stężeniach.Dzięki temu produkt dociera do głębokich warstw skóry,aktywując metabolizm komórek i w momencie zastosowania kosmetyku  na skórze,ten nie utlenia się tylko przenika do skóry i przenosi to co znajduje się w strukturze kosmetyku jak:kalogen,witaminy,kwasy itp.w zależności co dany krem w sobie zawiera.
Obietnice marki o2skin  są dość zachęcające do wypróbowania ich produktów,ale czy te innowacyjne działanie kremu rzeczywiście jest bestsellerem?




To co najbardziej mi się spodobało to fakt,że firma w swoich obietnicach nie ma kilometrowej listy a krótki i konkretny opis działania.
Krem ma po prostu:
*intensywnie i głęboko nawilżyć skórę na poziomie komórkowym
*wygładzić zmarszczki mimiczne w obrębie oczu i ust
*poprawić jędrność i elastyczność skóy
*nadać skórze zdrowy wygląd i jedwabistą gładkość
I te cztery punkty są przynajmniej realne bo jak czasami czytam obietnice innych marek to aż ręce opadają ,nie dziwota ,że pózniej człowiek jest rozczarowany danym kosmetykiem.


Co do samego produktu:
Krem zapakowany jest w kartonowe pudełko z bardzo ładną i skromną szatą graficzną.Sam produkt znajduje się w solidnym szklanym słoiczku z piękną lustrzaną nakrętką.Konsystencja kremu jest bardzo lekka o białej barwie i lekko wyczuwalnym zapachu.Bardzo szybko się wchłania i idealnie nadaje się pod makijaż.Moja skóra bardzo polubiła się z tym kremem i pomimo lekkiej konsystencji skóra została intensywnie nawilżona,odżywiona i lekko napięta.Produkt mnie nie podrażnił i nie spowodował uczucia nieprzyjemnego napięcia skóry.Oczywiście zmarszczek nie zlikwidowało,ale nie o to tu chodzi.Krem poradził sobie z potrzebami mojej skóry i to było dla mnie najważniejsze.Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem kremu i z wielką ochotą wypróbuje inne produkty z tej serii.


Składniki aktywne kremu:

*masło Shea
*Olej z nasion słonecznika
*Extrakt z owoców Noni
*Olej ze słodkich migdałow
*Kolagen
*Elastyna
*Prowitamina B5



3 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Krem wydaję się być godny uwagi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest tyle różnych marek,że ciężko nadążyć za nowościami :)) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Troszkę już czytałam o produktach tej marki, ale niczego nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger