Styczniowe pudełko ShinyBox "WINTER WONDERLAND" 2018

Styczniowe pudełko ShinyBox wonderland 2018

Witam!!

Kochani zapraszam Was na kolejną odsłonę zawartości pudełka ShinyBox o nazwie WINTER WONDERLAND.

W tym miesiącu zawartość ma być Krainą Piękna,a kosmetyki mają nam podarować wszystko to,czego każda z nas potrzebuję w mroźne dni.W takim razie zobaczmy,czy rzeczywiście jest to czego pragnę :)


-417 regenerująca maska do włosów 100 zł/200 ml

W tym przypadku kosmetyk otrzymały klientki,których styczniowy zestaw ShinyBox był przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.Tutaj dostępne były dwie wersje kosmetyku,ja trafiłam na regenerującą błotną maskę do włosów suchych ,farbowanych i zniszczonych.Poza tą maską można było dostać kosmetyk do ciała z błotem z Morza Martwego.Ciesze się z tej maski,ale jednocześnie zaciekawił mnie ten drugi produkt,którego z chęcią bym przygarnęła.


Naobay krem pod oczy 105 zł/20 ml

Z tą marką miałam już wcześniej do czynienia i niestety nie byłam zadowolona.Mam nadzieję,że teraz będzie inaczej tym bardziej,że kosmetyk został okrzyknięty HITEM!
Krem ponoć ma specjalną formułę z aktywnymi składnikami odbudowującymi i wysokim stężeniem ekstraktu z fiołka,który ma mieć właściwości przeciwutleniające i stymulujące mikrokrążenie w skórze.Krem mnie zaciekawił,ale musi grzecznie poczekać w kolejce.


Miyo błyszczyk do ust 11.99 zł/4 ml

Marki w ogóle nie kojarzę a błyszczyk ponoć ma pięknie nasycony kolor,który ma nadać ustom  niespotykany blask i zapewnić doskonały kolor.Nie byłabym sobą jakbym tego od razu nie sprawdziła.....i co? Jest okropny w konsystencji a mój kolor na ustach wygląda tandetnie.Oddałam go córce do zabawy.


Daisy Fun kule do kąpieli 15,60 zł/3 szt.

Kule pachną cudownie,ale pech chciał,że od niedawna mam prysznic i raczej ich nie wykorzystam.Zdecydowanie mojej przyjaciółce bardziej się przydadzą i dlatego powędrują właśnie tam.


Maroko Sklep pumeks hammam 6,52 zł/szt.

Markę znam bo już przewinęła się w ShinyBoxie,ale o tym produkcie nie słyszałam.Jest to naturalny pumeks wykonany z glinki czerwonej,jest bogaty w minerały takie jak:cynk,magnez,selen i żelazo.Jestem zaintrygowana tym produktem i już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję.


Efektima Pharmacare chusteczki Mama Care 1,64 zł/2 szt.

Jeżeli ktoś używa różnego rodzaju środków do higieny intymnej to na pewno będzie zadowolony z tych chusteczek.Ogólnie owe chusteczki skierowane są dla kobiet w ciąży lub  młodych mam.Ja mamą jestem x 3 ale nie używam takich wynalazków.


So Chic! lakier do paznokci 7,99 zł/10 ml

I znowu lakier! Szczerze to mam już ich dosyć i nie mam co z nimi robić.Kolor jest ładny,ale ja robię hybrydy i już od jakiegoś czasu nie maluję paznokci tradycyjnymi lakierami.Powód jest taki,że zwykłe lakiery schodzą mi następnego dnia po pomalowaniu i strasznie mnie to denerwowało,dlatego zdecydowałam się na zakup lampy led i lakierów hybrydowych.


Formeds suplement diety F-VITC1000 -upominek

A tutaj znalazł się,ten o to wspaniały upominek w mikroskopijnym formacie.Mogliby bardziej się wysilić.
Jest to suplement diety zawierający witaminę C w postaci proszku i tyle,szkoda słów.


Poza upominkiem w pudełku jak zawsze jest mnóstwo ulotek i parę kuponów rabatowych.


Podsumowując zawartość to z siedmiu pełnowymiarowych kosmetyków jestem zadowolona z trzech.Spodziewałam się jakiegoś karnawałowego szału a tu jak na stypie.No cóż może luty będzie bardziej udany.
Koniecznie dajcie znać co Wy sądzicie o tym pudełku?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten box :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kule miałam i lubię ale ogólnie zawartość taka średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość średnio im to wyszło, a MIYO robi bardzo fajne pudry =)

    Obserwuję i zapraszam do siebie, m.in. na rozdanie walentynkowe Pozdrawiam!
    http://snukraina.blogspot.com/2018/01/rozdanie-walentynkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem w tym miesiącu nie jest źle :) Część kosmetyków jest średnia, ale ucieszył mnie krem pod oczy i maska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek lakieru ;) też muszę się skusić na to pudełko kiedyś;)
    zapraszam do obserwacji nowego bloga bo stary nie będzie aktywny ;)
    miłego popołudnia!;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger