Marcowe pudełko ShinyBox "It`s a Girls World" marzec 2018

Pudełko ShinyBox

Witam Was w ten piękny sobotni dzień. Jest energia,głowa przestała boleć więc wreszcie mogę zebrać myśli i napisać to co miałam zrobić wczoraj.Wam życzę miłego weekendu i zapraszam na kolejną odsłonę zawartości pudełka ShinyBox.


Nazwa marcowego pudełko odnosi się do kultowego przeboju Jamesa Browna "It`s A Man`s Man`s Man`s World",która przez zespół ShinyBox została zmodyfikowana na rzecz kobiet.Ta parafraza tekstu na "It`s a Girls World"-("To świat dziewczyn!") ma wprowadzić nas do świata pełnego miłości,piękna i namiętności,ale także świata,w którym możemy się realizować ,mierzyć wysoko i osiągać wymarzone cele.
O mamo!Muszę przyznać,że wyobraźnia jest,ale czy dzięki pudełku rzeczywiście doznam tego wszystkiego? Przekonajmy się.


GoCranberry olejek do demakijażu twarzy i oczu 29 zł/150 ml 

Jak co miesiąc w pudełku znajduje się produkt,który otrzymują Klientki,których zestaw ShinyBox jest przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.I właśnie tym produktem jest ten oto olejek.
Marka jest mi  w ogóle nie znana,ale ciesze się z tego produktu pomimo,że nie przepadam za olejkami.Wczoraj miałam okazje go przetestować i jak na razie sprawdza się dobrze.Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują.


Delia podkład mineralny 10,40 zł/35 ml

Na fanpag`u ShinyBox była podpowiedz,że będzie jakiś kosmetyk mineralny,ale nie spodziewałam się że będzie to Delia.Czuje się trochę rozczarowana,bo nie tego oczekiwałam,tym bardziej,że kolor to porażka,niby "ciepły beż 01" a ciemny i wpada w pomarańcz.Hmmm..co cóż-trudno,ale szanse mu dam i maznę się nim jak nie będę wychodzić poza mury domu-w razie co jakbym wyglądała jak opakowanie podkładu.


Feel Free krem pod oczy BIO 67 zł/20 ml

Super,krem pod oczy zawsze się przyda bo używam ich regularnie.Takie kosmetyki zawsze są u mnie mile widziane,poza tym BIO to samo zdrowie-ponoć :)


Miyo puder brązujący 15,99 zł/10 g

Produkt był wymienny 1z3 i zamiast pudru brązującego można było trafić na pilnik do paznokci lub pęsetę z Kontigo. Bardziej ucieszyłabym się z pęsety bo moje nadają się naśmieci,ale trudno zadowolę się tym co mam.A nóż puder się sprawdzi i będę szczęśliwsza.


Bielenda sztyft na odrosty i siwe włosy 16,70 zł/4,3 g

Ciekawe skąd wiedzieli,że mam siwe włosy! Produkt ciekawy dla samej zabawy i sprawdzenia efektu,na pewno trochę się pobawię z ciekawości,bo pierwsze słyszę o tym produkcie.


Novex maska nawilżająca włosy 8 zł/100 g (opakowanie Travel Size)

Te maski już przewijały się w pudełkach,ale tej jeszcze nie miałam.Ponoć jest to nowość a poprzednie produkty były całkiem fajne,więc z chęcią ją przetestuje.


Efektima chusteczka brązująca do ciała 1,87 zł/2 szt.

Te chusteczki już były w którymś pudełku i może do lata uzbieram odpowiednią ilość,żeby starczyło mi na całe ciało.Dobrze,że produkt jest  jako upominek bo inaczej byłby wielki MINUS.


Podsumowując,już odbierając pudełko od kuriera wiedziałam,że doznań jako takich nie będzie.Było tak lekkie,że przez chwilę zastanawiałam się czy w ogóle tam coś się znajduję.Nie marudząc,szału nie ma,ale lubię kosmetyki których wcześniej nie miałam,nawet jeżeli nie jestem z nich zadowolona. Popróbuje,po testuję i zobaczę.
Z całego tego tłumu najbardziej spodobał mi się olejek do demakijażu,krem pod oczy i maska do włosów.
A Wam co najbardziej wpadło w oko? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Dla chętnych:
Kod rabatowy do sklepu Kontigo KLIK -20% na cały asortyment oprócz marki Resibo i NeoNail (promocje nie łączą się) do 22.04.2018r  

Hasło: ShinyBox20




12 komentarzy:

  1. Jakoś nic mnie nie przekonało, ewentualnie ten olejek do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć,że olejek jest całkiem fajny :)

      Usuń
  2. Nie lubię chusteczek brązujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ja ich też nie używam,ale jak już się uzbierają to czemu nie :)

      Usuń
  3. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień Przyznam szczerze że ja jestem rozczarowana marcowym pudełkiem tak jak i tobie spodobał mi się jedynie olejek do twarzy ale zobaczymy czy się w ogóle polubimy a reszta u mnie całkowicie na nie Ale przyznam szczerze że jestem już ciekawa co tam przygotowali na kwietniowe pudełko bo Zapowiada się ciekawie Pozdrawiam cię serdecznie Życzę przyjemnej niedzieli No i oczywiście fantastycznych testów kosmetycznych


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo fajne pudełko :) Kremik pod oczy mnie zaciekawił czekam na twoją recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie krem powędrował do łazienki, więc recenzja na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Feel Free eye cream BIO is definitely is a must have. Great post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you.I hope that the bio cream will be good.

      Usuń
  7. Hi Anika, thanks for the great review.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;) Wypróbowałaś już ten sztyft z Bielendy na odrosty i siwe włosy i chusteczki brązujące? Warto kupić?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztyft jest całkiem fajny,używała go moja mama a chusteczki leżą i czekają nie wiem na co :)) dobrze, że mi przypomniałaś,chyba pora je zużyć.

      Usuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger