Wrześniowe pudełko shinybox-beauty school 2017

box,pudełko,kosmetyki,gadżety,pielęgnacja,kolorówka

Dokładnie we wrześniu mija rok odkąd zamówiłam swoje pierwsze pudełko ShinyBox.Jestem bardzo zadowolona z tej subskrypcji i mam nadzieję,że tak pozostanie.Dzięki tym pudełkom mam okazję testować kosmetyki,których wcześniej nie miałam lub nie wiedziałam o ich istnieniu.
We wrześniu ShinyBox zaprasza Nas do szkoły piękna,gdzie poznamy sekrety urody,tajniki idealnego wyglądu i świetnego samopoczucia.Czy rzeczywiście tak jest,zaraz się przekonamy.


W boxie znalazłam 9 rzeczy,w tym 6 produktów pełnowymiarowych ,2 miniatury i 1 gadżet.Po raz pierwszy odkąd zamawiam pudełka jest aż 5 kosmetyków kolorowych, i od nich zacznę.


Kosmetyk do ust COUGAR
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 70 zł/szt


Jest to produkt najnowszej generacji,który powiększa usta i nadaje im zmysłowy wygląd.Usta mają mieć pełniejszy kształt,być nawilżone,wygładzone i miękkie.
Oczywiście nie byłabym sobą jakbym nie wsadziła tam swoich pazurów i powiem jedno napiszę o tym recenzję i nic Wam teraz nie powiem.Za taką kasę nie zdradzę nic więcej :) Musicie być cierpliwe.

Shimmer roll BELLAPIERRE
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 60 zł/2g


Jestem ciekawa tego produktu bo pierwszy raz  go widzę na oczy.Już nie mogę się doczekać kiedy go wezmę w obroty.
Jest to proszek mineralny,który może być nakładany na dowolny obszar twarzy lub ciała a kolor pasuję do każdego odcienia skóry.Taki po prostu uniwersalny  kosmetyk :)


Baza pod cienie CASHMERE
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 22 zł/7 g


Ciesze się,że ta baza znalazła się w pudełku bo już od jakiegoś czasu przykładałam się do kupna,ale jakoś do tej pory tego nie zrobiłam.Z wielką chęcią sprawdzę czy dorówna do mojej poprzedniej bazy.
Baza ma naturalny cielisty kolor i delikatna kremową konsystencje.Producent zapewnia nas,że baza wyrównuje koloryt,wygładza i nie powoduję rolowaniu się cieni.No to zobaczymy czy to się sprawdzi.

Paletka do kontórowania SMART GIRLS GET MORE
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 13,99 zł/szt.


Produkt był wymienny i zamiast tej paletki można było trafić na błyszczyk do ust.I żałuję,że nie było mi dane dostać tego produktu, bo tą paletkę już mam  i średnio mi się sprawdza.
Paletka zawiera puder matujący,bronzer o matowym wykończeniu,róż oraz rozświetlacz.

Wkład cień do powiek PIERRE RENE
Produkt testowy(1,5 g) a sugerowana cena przez producenta to 6,99 zł/szt.


Cień kolorem w ogóle nie trafiony do mojej urody.Ma dziwny kolor- niebieski wpadający w zieleń a na dodatek błyszczy się jak .........no i toby było na tyle.

Lakier do paznokci DELIA



Ostatnio ta firma coraz częściej pojawia się w pudełkach ShinyBox i to samo jeżeli chodzi o lakiery do paznokci.Mam ich zdecydowanie za dużo i za każdym razem trafiał mi się odcień czerwieni.Kocham czerwień ale bez przesady.Tym razem trafił mi się piękny kolor w odcieniu 184 i oczywiście musiałam od razu sprawdzić jak prezentuje się na paznokciach.

Maska do włosów NOVEX
Miniatura produktu o pojemności 100g,cena za 1 kg/46,68 zł


Maska na pewno się przyda i jestem ciekawa efektów.Moje włosy przechodzą trudny okres i jak na razie niczym nie mogę doprowadzić ich do porządku.Może olej arganowy i witamina E sobie z nimi poradzi.

Antybakteryjne mydło do rąk CLEANHANDS
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 6,49 zł/250 ml


Szału nie ma,mydło na pewno zużyje,ale nie wiem czy jest to dobry pomysł żeby takie produkty znajdowały się w pudełkach.Tego produktu nie można zaliczyć do pielęgnacji (przynajmniej ja tak myślę)a z zabijaniem bakterii nie ma co przesadzać.

Face chart ShinyBox
Produkt pełnowymiarowy a sugerowana cena przez producenta to 20 zł/szt


Szkicownik makijażu idealnie wpasował się w tematykę pudełka.Nie raz na youtube oglądałam jak makijażystki wykorzystują te Face Chart.Mam sporo kosmetyków,których nie używam więc do czegoś się przydadzą.Kiedyś uwielbiałam szkicować i malować,może wrócę do dziecięcych lat i się pobawię :)

Na koniec oczywiście kolejny numer Shiny Mag,który jest świetnym pomysłem.Można w nim znaleźć dużo ciekawostek i kodów rabatowych.


Podsumowując wrześniowe pudełko,nie jest najgorzej.Jest parę produktów,które mnie cieszą,ale dopiero jak je przetestuję będę wiedziała czy rzeczywiście tak jest.Więc ja biorę się za testy a Was pytam:
Który produkt Was najbardziej zaciekawił?











7 komentarzy:

  1. Fajny box,podoba mi się kolor lakieru do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemne pudełko, a cień lekko szalony faktycznie - ale jako akcent w makijażu może wyglądać fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny zestaw :) Cień nie dla mnie, zdecydowanie lubiję się w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ogólnie pudełko się tak średnio podoba sama z siebie bym nie kupiła jakbym dostała pewnie bym część produktów wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pudełeczko bardzo ciekawa sprawa, udanego testowania😊 zapraszam na nowy post. http://klaudiaonelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger