trnd.pl i projekt kaszek SMAKIJA firmy ZOTT-opinia



Dzięki portalowi trnd.pl jako jedna z 3000 Ambasadorów miałam szanse przetestować kaszki SMAKIJA firmy ZOTT.
Pierwszą rzeczą jaką otrzymałam był zestaw ambasadora.W zestawie znajdował się przewodnik projektu trnd,książeczka ,,twoje badanie opinii,,i 5 planerów zakupowych na lodówkę.
Ze względu na fakt iż kaszki smakija są produktem,który trzeba przechowywać w lodówce do mnie należało zakupienie zestawu ambasadora.Łącznie w ramach zestawu mogłam zakupić  20 opakowań kaszek w dowolnych smakach za kwotę nie większą niż 40 zł.Oczywiście koszt jaki za to poniosłam został zwrócony.




Kaszki SMAKIJA występują w 8 wersjach smakowych.

 ŚMIETANKOWYM

 SOSEM Z OWOCÓW LEŚNYCH

 CYNAMONEM

 SOSEM Z WIŚNI

 SOSEM Z TRUSKAWEK

 CZEKOLADĄ

 SOSEM JABŁKOWO-CYNAMONOWYM

 SOSEM Z MALIN




Jestem ogromną wielbicielką kaszy manny więc moja opinia na temat kaszek Smakija jest jak najbardziej pozytywna.Jedząc kaszki wróciłam wspomnieniami do dzieciństwa ,kiedy to często jadałam kaszkę  z sokiem owocowym.Miło było cofnąć się wspomnieniami do tamtych czasów(wieki temu to było😅)Moim faworytem w smaku jest cynamon i owoce leśne.Rodzinka miała podzielone zdanie co do smaków,wiadomo są gusta i guściki.😉😄.Zależy kto co lubi.

Skład kaszki z sosem truskawkowym:
mleko 59%,sos truskawkowy 20%(truskawki 82%*,cukier,sok z cytryny z koncentratu,substancja zagęszczająca;pektyny,regulator kwasowości:cytryniany wapnia),śmietanka,kaszka manna z pszenicy 5,6%

*w sosie

Smakija już na stałe zawita w mojej lodówce,tym bardziej,że mam 3 dzieci ,które bardzo dużo jedzą deserów tego typu.Jeżeli ktoś jest wielbicielem kaszy manny to będzie co polubi .😜









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger