Węglowy detox dla skóry kosmetykami biotaniqe


oczyszczanie,kosmetyki,detox,skóra

Od jakiegoś czasu zaczęłam stosować trzy innowacyjne produkty do głębokiego oczyszczania i detoxu skóry twarzy marki BIOTANIQE,które produkowane są na bazie unikalnej wody pro.aQua.Do oczyszczenia wody stosuje się technologię probiotyczną LACTOBACILLUS.Dzięki temu zastosowaniu neutralizowane są szkodliwe mikroorganizmy bytujące na skórze oraz hamują ich rozwój,wzmacniając naturalną mikrofibrę i barierę skóry.Seria PURE DETOX posiada również wyjątkowe właściwości aktywnego węgla z bambusa i drzewa Ubame.Jest to naturalna substancja pochodzenia roślinnego,która ma właściwości oczyszczające,usuwające martwy naskórek i odblokowujące pory.
Kosmetyki pozbawione są SLS,SLES,parabenów i olejów mineralnych,które mogą być odpowiedzialne za podrażnienia.

WĘGLOWY ŻEL MYJĄCY 




Producent zapewnia nas ,że produkt to innowacyjna formuła,która oczyszcza i detoksykuję skórę,pozostawiając ją idealnie czystą.Żel posiada aktywny węgiel z drzewa ubame,który przyciąga i absorbuję toksyny,usuwa martwy naskórek,eliminuję i zapobiega niedoskonałościom.Odblokowuję i ściąga pory pozostawiając skórę jedwabiście gładką.

Pomimo,że kolor nie zachęca to moja opinia jest zdecydowania na TAK. Konsystencja żelu jest średnio gęsta i gładka,nie zawiera żadnych drobinek co dla mnie jest ważne,ponieważ moja cera słabo toleruję jakiekolwiek dodatki.Żel w kontakcie ze skórą tworzy mikropiankę,ładnie pachnie i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.Jednak najważniejszym elementem jest fakt,że szybko rozpuszcza makijaż oraz zanieczyszczenia i w moim przypadku nie daję efektu ściągnięcia skóry twarzy.Co do odblokowania i ściągnięcia porów nie zauważyłam jakiejś wielkiej zmiany,ale zdecydowanie miesiąc stosowania to za krótki okres aby cokolwiek powiedzieć.Żel zapowiada się dobrze i myślę,że przyniesie zamierzone efekty. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona,a żel na pewno ze mną zostanie na dłużej,tym bardziej,że jest dostępny stacjonarnie w drogerii Rossmann a cena jest bardzo przyzwoita.Koszt to ok.15 zł za 250 ml.



SKŁAD:
Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Charcoal Powder, Panthenol, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconistoc/Radish Root Ferment Filtrate, Acrylates Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Glycereth-18, Glycereth 18 Ethylhexanoate, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglycein-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, DMDM-Hydantoin, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Citric Acid.



WĘGLOWY PEELING-ŻEL-MASKA 3W1





Jest to multifunkcyjny preparat,który zapewnia wielowymiarowe działanie peelingująco-oczyszczające.Dzięki Aktywnemu Węglowi z Bambusa dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i zanieczyszczeń a dzięki glince koalin odblokowuję i ściąga pory.Produkt zawiera mikroperełki krzemowe,które łagodnie ścierają i wygładzają skórę a papaina natomiast rozpuszcza martwe komórki naskórka.
Produkt można stosować na trzy sposoby jako peeling,żel i maskę.Dwa pierwsze sposoby nie różnią się wiele od siebie aplikacją.Na wilgotną skórę trzeba nanieść niewielką ilość produktu,masować i spłukać wodą.Natomiast jeżeli chcemy użyć go jako maski produkt trzeba pozostawić na twarzy ok.10-15 minut i spłukać.

Muszę przyznać,że tym produktem byłam najbardziej zainteresowana.Przed zastosowaniem go jako peelingu lub żelu miałam największe obawy ze względu na zawartość drobinek,których moja skóra nie toleruję.I miałam rację jako peeling,nie sprawdził się bo po zastosowaniu skóra na moim nosie zaczęła się łuszczyć i odstawały mi nieestetyczne skórki.Pozbycie się ich zajęło mi tydzień.Nie zostało mi nic innego jak stosować produkt jako maskę i tu sprawdził się świetnie.Przy aplikacji wokół roznosi się przyjemny słodki zapach więc jest to sama przyjemność.Po zmyciu pozostawia lekko tłustą warstwę na skórze co mi osobiście nie przeszkadza.Moja cera zdecydowanie nabrała zdrowego blasku i została dostatecznie nawilżona.To jest kolejny produkt,który zostanie ze mną na dłużej,tym bardziej,że cena jest kusząca.Koszt to ok.15 zł za 150 ml.



SKŁAD:
Aqua Purificata, Stearic Acid, Isononyl Isononanoate, Hydrated Silica, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isohexadecane, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Charcoal Powder, Kaolin, Papain, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Allantoin, Trehalose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Lecithin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Pumice, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Alcohol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine.


LEKKI MATUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY




Krem jest przeznaczony do skóry tłustej i mieszanej z problemem nadprodukcji sebum oraz rozszerzonymi porami.Działa silnie antybakteryjnie,dzięki czemu ma hamować powstawanie niedoskonałości.Zawarte w kremie matujące mikrogąbki  pochłaniają nadmiar sebum,które zapewnia naturalne i matowe wykończenie.

Krem ma ultralekką konsystencję,bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.Idealnie nadaję się pod makijaż bo nie ma potrzeby długiego oczekiwania aż się wchłonie.Po zastosowaniu skóra staje się matowa i miękka w dotyku.Jako krem na dzień sprawdza się idealnie,niestety na noc moja cera potrzebuję zdecydowanie bardziej treściwego kremu.Myślę,że raz na jakiś czas będę wracać do stosowania tego kremu,tym bardziej,że cena jest minimalna a krem dobry.Koszt to ok.17 zł za 50 ml


SKŁAD:
Aqua Purificata, Isopropyl Palimtate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Palmitate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Lactobacillus Ferment Lysate, Charcoal Powder, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopheryl Acetate, Squalane, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Isododecane, Dimethicone Crosspolymer, Methylmethacrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA.

Co do produktów z serii PURE DETOX to muszę powiedzieć,że jestem bardzo zadowolona.Nie sądziłam,że kosmetyki drogeryjne za tak niską cenę sprawdzą się rewelacyjnie.Miałam obawy do tego,że mnie zapchają i spowodują podrażnienia,jednak się myliłam.A to,że coś jest tanie,nie oznacza,że nie jest warte naszej uwagi.Polecam wypróbować a jak coś się nie sprawdzi to chociaż nie będzie szkoda kasy.
Jestem ciekawa czy znacie i używacie kosmetyków tej marki i jak u Was się sprawdzają? 


Kosmetyki otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Biotaniqe.pl






6 komentarzy:

  1. Następnym razem jak będę w Rossmannie przyjrzę się bliżej kremowi do twarzy, działanie jakiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacheciłaś mnie :) Na pewno skuszę się na żel do mycia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je i też jestem ogólnie zadowolona. Szczególnie świetna okazała się ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krem miałam i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem wygląda ciekawie, przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger