5 urodziny ShinyBox-czerwcowe pudełko VIP


W tym miesiącu świętujemy piąte urodziny ShinyBox. Wszystkiego najlepszego dla pudełeczka🎂.Urodzinowa zawartość była dla mnie prawie 100% niespodzianką,jedynie wiedziałam,że są trzy warianty pudełek:

*zestaw STANDARD  9 produktów+2 upominki w tym 7 pełnowymiarowych o wartości max.267 zł.
*zestaw XXL 10 produktów+2 upominki w tym 8 pełnowymiarowych o wartości max.300 zł
*zestaw VIP 13 produktów+2 upominki w tym 11 pełnowymiarowych o wartości max.378 zł.

Moja cierpliwość została poddana próbie a kiedy pudełko dostało się w moje ręce dopadłam się do niego jak sęp. Ogrom produktów jakie znalazłam w pudełku zaskakują a zawartość  dopasowana jest idealnie do moich obecnych potrzeb. SUPER.
Oczywiście nie mogę nie napisać,że mój zestaw to VIP więc biorę się do roboty bo jest co pisać.Zacznę od produktów,które znalazły się w zestawie standard.

KUESHI
KREMOWY BALSAM DO CIAŁA I RĄK

Balsam ma trwały kremowy zapach i szybko się wchłania,dzięki połączeniu aloesu i naturalnych olejów działa w głębokich warstwach skóry utrzymując nawilżenie przez cały dzień.Ciekawostką jest to,że nie jest testowany na zwierzętach i nie zawiera parabenów. Jestem bardzo ciekawa tego balsamu,ale musi poczekać na swoją kolej. Produkt jest pełnowymiarowy a jego cena to 57 zł. za 500ml.


KUESHI
REWITALIZUJĄCY TONIK DO TWARZY

Jest idealny dla skóry wrażliwej (coś dla mnie).Tonik ma nawilżać i koić a przy tym pozostawić piękną skórę,oczyszczoną i zdrową.
Kiedyś miałam tonik z tej firmy bodajże była to woda różana i była świetna,więc już mnie korci aby go użyć.Tonik to produkt  pełnowymiarowy i za 200 ml zapłacimy 42 zł.

MINCER
WZMACNIAJĄCE SERUM DO DŁONI I PAZNOKCI

Serum jest multiwitaminowym preparatem do intensywnej pielęgnacji dłoni i paznokci.Działa wielokierunkowo dzięki zastosowaniu kompleksów odbudowujących fundamenty skóry oraz tarczy ochronnej.Przyznam ciekawy produkt tym bardziej,że moje paznokcie przechodzą trudne czasy i jest to dobry moment na sprawdzenie czy serum rzeczywiście działa.Był to produkt wymienny 1z2 i można było jeszcze trafić na koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom.Serum to produkt pełnowymiarowy i za 30 ml zapłacimy 19,99 zł.

SMART GIRLS GET MORE
PRODUKT DO UST

Znam tą firmę i jak dobrze kojarzę to jest dostępna w drogerii NATURA.Produkt był wymienny 1z2 a do wyboru była klasyczna kredka do ust lub automatyczna.Trafiłam automatyczną i super ale kolor nie dla mnie.Nie używam czerwonych kolorów bo nie mam okazji.Mój kolor to 101 samba red (raczej samby nie potańczę).
Kretka jest długotrwała ma kremową konsystencję i zapewnia ustom mocny kolor i doskonałe krycie.Kretka to produkt pełnowymiarowy i zapłacimy za nią 6,99 zł.

HELLO SLIM
DWUSTOPNIOWY PROGRAM TEATOX

Są to naturalne herbaty,które mają za zadanie przyspieszyć metabolizm,oczyścić organizm z toksyn,zmniejszyć apetyt na niezdrowe przekąski i zrzucić niezbędne kilogramy.Herbaty są w dwóch opakowaniach na dzień i na noc.Nie wiem jakie jest działanie tych herbat i się nie dowiem bo przeciwwskazaniem jest karmienie piersią a ja należę do mam karmiących.Pewnie powędrują do mojej mamy,która w tej chwili jest na diecie.Hello slim to produkt pełnowymiarowy a cena jest kolosalna bo za zestaw zapłacimy 97 zł.W jednym opakowaniu jest 30 saszetek z herbatą .Skoro produkt jest naturalny to taką herbatkę mogę z komponować sobie sama a nie płacić takie kolosalne pieniądze,sorry to nie dla mnie.

SHEFOOT
SÓL DO KĄPIELI STÓP

Sól w składzie posiada Minerały z Morza Martwego,skutecznie zmiękcza naskórek i usuwa stwardniałą skórę.Na pewno się przyda.Produkt jest pełnowymiarowy a za saszetkę o zawartości 65 g zapłacimy 4,90 zł.

EFEKTIMA
PREPARAT DO OCZYSZCZANIA

Nie spotkałam się jeszcze z takim produktem. W jednym produkcie mamy peeling,maskę i krem-ciekawe jak to działa.Jest to produkt pełnowymiarowy a za saszetkę zapłacimy 2,52 zł.

TRIND
ODŻYWKA DO PAZNOKCI

Jest to skutecznie działający preparat wzmacniający paznokcie,który utrzymuje ich elastyczność.Dzięki niemu paznokcie nie będą się przesuwać ani wykazywać przebarwień.Unikalna formuła Trind łączy ze sobą molekuły proteinowe,tworząc sztywną strukturę wzmacniającą paznokieć.I tu kolejny produkt na moje zniszczone paznokcie.Od razu wdrążyłam go do użytku i powiem,że cuchnie jak zmywacz do paznokci,ale damy radę :).
To był upominek w formie próbki o pojemności 4 ml.Produkt pełnowymiarowy ma 9 ml i kosztuję 59 zł.

NIVELAZIONE
KREM DO STÓP

Tutaj nie będę się rozpisywała bo nie ma nad czym.Jest to krem do stóp na jedną aplikację.W pudełku znalazł się jako upominek o pojemności 5 ml.Produkt pełnowymiarowy o pojemności 50 ml kosztuje 10 zł.Użyje i zapomnę.

KNEIPP
OLEJEK DO KĄPIELI

Olejek ma działać intensywnie natłuszczająco  a skóra ma być gładka i aksamitna.
Olejek w pudełku znalazł się jako TRAVEL SIZE .Nie wiem czy to jest produkt pełnowymiarowy bo na opakowaniu napisane jest,że wystarcza na dwie aplikacje.Pojemność ma 20 ml a cena to 5,99 zł.Wykorzystam i może znowu będę miała ciało 20-latki :)

Tak przedstawiają się produkty w zestawie standard,nawet sporo.Do zestawu XXL został dorzucony jeden produkt-woda różana albo wymienny 1z4 firmy EVREE. U mnie była woda różana.

REMEDIUM NATURA
WODA RÓŻANA

Woda różana doskonale nawilża  skórę,redukuje zmarszczki i opóźnia procesy starzenia się.Doskonale oczyszcza i tonizuje skórę oraz usuwa opuchliznę pod oczami.Produkt jest w 100% naturalny a ja uwielbiam wodę różaną.Przyda się chociaż jest jej niewiele.Pojemność buteleczki to 50 ml a cena to 12 zł.

Do pudełka VIP doszły trzy produkty,pierwszy to:

RSS
PRODUKT DO MYCIA AKCESORIÓW MAKIJAŻOWYCH

Do tej pory swoje pędzle i gąbki myłam mydłem więc super będzie wypróbować coś profesjonalnego.Produkt został stworzony przez makijażystkę,która miała problem z domyciem swoich gąbek.Ponoć jest idealny,sprawdzimy zobaczymy.Produkt jest pełnowymiarowy o pojemności 200 ml  kosztuje 49 zł.

DOVE
ZESTAW RITUAL SPA


Zestaw składa się z żelu pod prysznic i balsamu do ciała Jest to linia kosmetyków zainspirowana  rytuałami kobiet z całego świata.Dzięki ekstraktowi z kwiatu lotosu i wody ryżowej kosmetyki pachną obłędnie.Seria NOURISHING SECRETS jest nowością na rynku i zdecydowanie to jest mój zapach.Zestaw 2 x 250 ml jest pełnowymiarowy i kosztuję 26,78 zł.

W pudełku znalazła się jeszcze jedna próbka,której nie ma na karcie informacyjnej i jest to szampon do włosów z serii TUTTI FRUTTI.


Podsumowując jest to jedno z lepszych pudełek jakie dostałam,a wam jak podoba się czerwcowe pudełko ShinyBox?








   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger