Rekomenduj.to i kampania chusteczek COLOUR CATCHER K2r-recenzja


Jako ambasadorka Rekomenduj.to miałam przyjemność wziąć udział w kampanii chusteczek do prania wyłapujących  kolor firmy  COLOUR CATCHER K2r.
W paczce od firmy Rekomenduj.to otrzymałam pudełko 20 chusteczek(do przetestowania dla siebie) i 20 saszetek po dwie chusteczki dla moich znajomych i rodziny.Dodatkowo w paczce znajdowało się 30 ulotek i przewodnik.Przewodnik był na tyle ciekawy,że w środku było mnóstwo porad dotyczących prania i informacji o produkcie.
Producent obiecuje nam,że chusteczki zapobiegają zafarbowaniu ubrań,umożliwiają pranie różnych kolorów razem i sprawiają,że ubrania wyglądają dłużej jak nowe i nie uwalniają substancji chemicznych podczas prania.
Dodatkową ciekawą informacją jest fakt,iż chusteczki posiadają certyfikat FSC,które gwarantują ,że surowce które są użyte do ich produkcji  pochodzą z odpowiednich źródeł.Chusteczki jak i opakowanie są biodegradowalne .


Już wcześniej miałam do czynienia z tym produktem,ale jakoś poszło w zapomnienie.Dzięki kampanii powróciły do łask.Już zapomniałam jak chusteczki COLOUR CATCHER ułatwiają życie zwłaszcza,że do prania mam pięcioro osobową rodzinę a w tym 13-miesięcznego brudaska 😍.Przed chusteczkami stało ciężkie zadanie.

⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆
Zrobiłam ryzykowny test.Tą oto stertę różnokolorowych ubranek mojego synusia postanowiłam wrzucić razem do pralki(TU MAM WIELKIE OCZY x2😨😨)tym bardziej x2 bo niektóre z tych ciuszków prałam po raz pierwszy i nie wiedziałam do końca jakiej są jakości.Dla bezpieczeństwa wrzuciłam dwie chusteczki COLOUR CATCHER. Następne 1,5 godziny dreptałam od salonu do łazienki i nie mogłam się doczekać efektu. 
Efekt był i z ogromną ulgą mogłam stwierdzić,że udało się-ubranka są bez zarzutu.Zdecydowanie chusteczki poradziły sobie z moim testem.Byłam i jestem nadal zachwycona produktem,tym bardziej,że pranie bez chusteczek skończyło by się porażką,jak widać na zdjęciu.Skubane wyłapały niechciany kolor😍😀
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Nic więcej dodawać nie muszę ,zdjęcia mówią same za siebie!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger