Ochrona i regeneracja kosmetykami amaderm



Dzięki współpracy z portalem SUKCES JEST KOBIETĄ miałam okazję przetestować produkty marki AMADERM. Producentem tych kosmetyków jest Zakład Farmaceutyczny AMARA,który na rynku istnieje już od ponad 20 lat i zajmuje się wytwarzaniem produktów dermatologicznych.
Seria Amaderm jest przeznaczona dla osób z problemem suchej skóry,wrażliwej i alergicznej.Wszystkie kosmetyki są hipoalergiczne,nie posiadają sztucznych barwników ani substancji zapachowych.Linia ta stworzona jest ze składników pochodzenia naturalnego a ich głównym komponentem jest urea*.

Teraz przedstawię Wam serie kosmetyków i przekonamy się czy rzeczywiście jest tak jak opisuje producent.


KREM REGENERUJĄCO-ZŁUSZCZAJĄCY DO STÓP


Kilka słów o produkcie:
Jest to krem regenerująco-złuszczający przeznaczony dla osób z bardzo suchą i szorstką skórą stóp z tendencją do rogowacenia i pękania.

Składniki:
UREA w stężeniu 30% intensywnie nawilża i zmiękcza skórę
SORBITOL wygładza i podnosi elastyczność skóry
ALLANTOIN niweluje pęknięcia i przyspiesza gojenie się ran
LINUM USITATISSIMUM chroni łuszczącą się skórę przed utrata wilgoci



Ten produkt zdecydowanie jest jednym z najlepszych kremów jakie do tej pory miałam okazję używać.Nie spodziewałam się tak dobrych efektów.Od lat mam problemy ze stopami a produkt sprawdził się na medal.Świetnie nawilża,zmiękcza i wygładza skórę.Ma delikatną kremową konsystencję,jest wydajny,łatwo się rozprowadza i wchłania.Ważną rzeczą jest to ,że tylko regularne stosowanie przyniesie efekty z resztą dotyczy się to wszystkich kosmetyków pielęgnacyjnych.Zdecydowanie pozostanie ze mną na dłużej.

Skład:
Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Sorbitol,  Linum Usitatissimum, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Theobroma Cacao, Dimethicone, Silica,  Tocopherol, Allantoin, Xanthan Gum, Potassium Sorbate


BALSAM NAWILŻAJĄCY

Kilka słów o produkcie.
Jest to balsam nawilżający przeznaczony do codziennej pielęgnacji i ochrony przesuszonej,wrażliwej,szorstkiej i podrażnionej skóry całego ciała.

Składniki:
UREA intensywnie nawilża ,wspomagając wiązanie wody w naskórku
TOCOPHEROL zwiększa elastyczność i ujędrnia skórę
SODIUM LACTATE reguluję odnowę komórkową
PANTHENOL łagodzi i regeneruję podrażnioną skórę



O działaniu balsamu nie mogę dużo powiedzieć,jedyne co zauważyłam to,że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.Użyłam go kilka razy ale zapach mnie drażnił więc balsam powędrował do mojej mamy,a szkoda bo rzeczywiście zapowiadał się dobrze.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Sorbitan Stearate, Sodium Lactate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Frut Oil, Sorbitol, Dimethicone, Polysorbate 60, Urea, Panthenol, Lactic Acid, Theobroma Cacao Seed Butter, Silica, Tocopherol, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Glyceryl Stearate, Allantoin, Parfum, Potassium Sorbate


KREM NAWILŻAJĄCY

Jest to krem nawilżający przeznaczony do codziennego stosowania dla skóry suchej lub do stosowania w przebiegu różnego rodzaju terapii i zabiegów powodujących wysuszenie i podrażnienie skóry twarzy.

Składniki:
UREA  w stężeniu 5 % intensywnie i długotrwale nawilża suchą skórę
ALLANTOIN zmiękcza skórę i usuwa zaczerwienienia
THEOBROMA CACAO łagodzi podrażnienia wywołane czynnikami zewnętrznymi 
PANTHENOL uelastycznia skórę,chroniąc przed kolejnymi podrażnieniami 



Krem uratował moją twarz i jestem mu bardzo za to wdzięczna.Moja cera jest wrażliwa i po użyciu maseczki głęboko oczyszczającej moja cera na brodzie i nosie była tak wysuszona,że naskórek schodził mi płatami.Nie wiem czym to było spowodowane,ale po kilku dniach stosowania kremu dwa razy dziennie cera wróciła do życia.Produkt świetnie nawilża,szybko się wchłania i łagodzi podrażnienia.Ma dość ciężką konsystencję i pozostawia lepką warstwę na skórze więc do codziennego użytku jest nie dla mnie,ale na podrażnienia wywołane np:niska temperaturą czy wiatrem nadaje się idealnie.Posiada dość specyficzny zapach więc to jest jego dużym minusem.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Urea, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Sorbitol, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Theobroma Cacao, Silica, Allantoin, Tocopherol, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Cholesterol, Ceresin, Paraffinum Perliquidum, Paraffinum Liquidum, Lanolin

KREM NAWILŻAJĄCO-REGENERUJĄCY


Jest to krem do skóry suchej,szorstkiej z tendencją do łuszczenia się a zwłaszcza na łokciach,kolanach i dłoniach.Chroni skórę przed nadmiernym wysychaniem i rogowaceniem.

Składniki:
UREA w stężeniu 15 % nawilża skórę i chroni przed odwodnieniem
ALLANTOIN uelastycznia naskórek i przeciwdziała pękaniu skóry
SODIUM LACTATE utrzymuję odpowiedni poziom wilgotności w skórze
PANTHENO łagodzi i regeneruje podrażnioną skórę



Krem przeważnie stosowałam do dłoni,bo nie mam problemu zrogowaciałą skórą kolan i łokci.Idealnie również sprawdzi się zimą,kiedy skóra będzie wysuszona przez czynniki zewnętrzne.Produkt szybko się wchłania i nawilża co jest ważne dla moich dłoni.Minusem jest znowu lekki zapach na szczęście szybko znika.

Skład:
Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Sorbitol, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Theobroma Cacao, Silica, Allantoin, Tocopherol, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Cholesterol, Ceresin, Paraffinum Perliquidum, Paraffinum Liquidum, Lanolin

CHUSTECZKI NAWILŻAJĄCE

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te pojemniczki nie miałam zielonego pojęcia co to jest,napisałam więc e-maila do producenta,ale odzewu nie było.Na szczęście na instagramie jedna z obserwatorek podpowiedziała mi co to jest.Chusteczki są genialne na podróż lub wyjście,nie zajmują dużo miejsca i w każdej chwili można je użyć naciskając środek pojemniczka.Po czym naszym oczom wyłania się nasączona szmatka.




Zapraszam również na wywiad ze mną na portalu:







*inaczej mocznik -jest to organiczny związek chemiczny występujący w postaci białych kryształków,jet bezwonny i bezzapachowy.Posiada substancje nawilżającą,która przenika przez warstwę rogową naskórka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger