"IL SALONE MILANO" maska do włosów farbowanych

Maska do włosów farbowanych Il salone milano,pielęgnacja włosów

  

ISALONE MILANO jest włoską marką specjalizującą się w profesjonalnych kosmetykach do włosów.Produkty używane są na całym świecie przez najlepsze salony fryzjerskie.Ich receptura oparta jest na wysokiej jakości protein pochodzenia naturalnego.


Maska do włosów pochodzi z serii  do pielęgnacji włosów farbowanych.W składzie maski znajduje się ekstrakt z ziaren ryżu,który w bardzo dobry sposób chroni włosy i przekształca włókno w jedwabisty materiał.Filtry UV spełniają funkcję bariery ochronnej,co przedłuża intensywność koloru farbowanych włosów i chroni przed promieniowaniem słonecznym.Idealnie sprawdzi się w okresie wiosenno-letnim.



Maska umieszczona jest w tubie o pojemności 250 ml,jak dla mnie bardzo nie wygodna forma aplikacji.Zdecydowanie wolę pompki,bo pod prysznicem z tubą jest za dużo zachodu i zabawy.No cóż nie można mieć wszystkiego.Na szczęście za sprawą lekkiej konsystencji produkt dość sprawnie wyciska się z opakowania.Maska ma bardzo ładny i dość mocny zapach,ale nie jest to dusząca woń,która przeszkadzała mi w trakcie aplikacji.Wydajność bardzo duża,bo myślałam,że jej nigdy nie wykończę.Maska dobrze się rozprowadza i łatwo spłukuje,a włosy już po spłukaniu są gładkie,miękkie i prześlicznie pachną.Niestety pomimo,że moje włosy były lekkie i gładkie to po wysuszeniu napuszyły się jak pudel.Nie lubię takiego efektu,ale maskę zużyłam a puch ujarzmiłam  pianką do włosów,którą używałam przed suszeniem włosów suszarką.Podejrzewam,że jakbym nie znalazła sposobu, odżywka trafiłaby do kosza.Poza tym zauważyłam,że kolor zdecydowanie dłużej utrzymywał się na moich włosach,a muszę nadmienić,że w tamtym okresie włosy farbowałam na czerwony kolor,a jak wiadomo takie kolory szybką blakną.Dużym plusem jest również czas,maskę wystarczy przytrzymać na włosach od 3 do 5 minut i spłukać,a że nie mam wanny to pod prysznic jest idealna.

Podsumowując,maska jest godna uwagi pomimo swojej wady,a że marka  dostępna jest w Rossmannie z chęcią wypróbuję inne produkty.

Składniki:

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Strarate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Amodimethicone, Quaternium-87, Parfum (Fragrance), Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Linalool, Cetrimonium Chloride, Trideceth-10, Alpha-Isomethyl Ionone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hydrolyzed Rice Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa (Rice) Extract, Sodium Benzoate


Ktoś miał,używał? Jeżeli tak dajcie znać w komentarzach co myślicie o tych kosmetykach.

3 komentarze:

  1. Skoro jest dostępne w Rossmannie to może kiedy z ciekawości coś od nich wypróbuję natomiast na ten moment mam bardzo dużo produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. No składem niestety nie zachęca do kupna :/ przyjże się innym produktom marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą maskę, ale u mnie nie zatrzymała koloru na włosach:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger