"Marion" hialuronowe nawilżenie- serum do twarzy


Hialuronowe serum Marion

Firma Marion  założona została w 1991 roku w Gdyni i jest w 100% polskim przedsiębiorstwem,które rozwija się w zaskakującym tempie.Produkty Marion zostały uznane na rynkach zagranicznych,zawdzięczają to zachowanym standardom produkowanych kosmetyków,prowadząc działania naukowo-badawcze,kontrolne i badania mikrobiologiczne.Marion za działalność i osiągnięcia otrzymała szereg nagród i wyróżnień. Konsumentki cenią markę za jakość i cenę a ja sprawdzę czy rzeczywiście tak jest.


Serum Marion z linii Golden Skin Care Hialuronowe Nawilżenie przeznaczone jest do każdego rodzaju cery  a w szczególności do cery suchej,odwodnionej,pozbawionej elastyczności,jędrności i blasku.Serum zawiera silnie skoncentrowany kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste,które zapobiegają powstawaniu zmarszczek i poprawiają jędrność i elastyczność skóry.


Skoncentrowana formuła serum zawiera:

Kwas hialuronowy,który dostarcza odpowiedniego nawilżenia,opóźnia procesy starzenia się skóry,nadając jej sprężystości i gładkości.

Komórki macierzyste PhytoCellTec Argan,które przyczyniają się do redukcji zmarszczek i ich powstawaniu.Komórki działają ochronnie i witalizująco na komórki macierzyste skóry,dzięki czemu ją regenerują i odżywiają.

Hydrokompleks,przeciwdziała wysuszaniu skóry,poprawiając jej elastyczność.
Kosmetyki Marion są mi dobrze znane,najczęściej sięgam po produkty do pielęgnacji włosów z których jestem zadowolona.Tym razem postawiłam na pielęgnacje  twarzy i pierwszym produktem jaki wpadł mi w ręce to serum.Miałam małe wątpliwości co działania,bo cena (ok.10zł) była tak niska,że nie wiem jak to się ma do jakości.



Szata graficzna jest bardzo skromna i ładna bez zbędnych malunków.Buteleczka szklana z efektem mrożonego szkła.Samo serum ma barwę przeźroczystą o lekko gęstej konsystencji.Wygodna pipetka pozwala na dokładną aplikację kosmetyku.Posiada bardzo lekką formułę o delikatnym zapachu,serum nie jest tłuste i nie pozostawia na twarzy lepkiego i tłustego filmu.Bardzo szybko się wchłania ,daje uczucie świeżości i lekkości.Zdecydowanie czuć nawilżenie, co do spłycenia zmarszczek to nie spodziewałam się jakiś efektów.Serum mnie nie zapchało,nie podrażniło i nie wywołało uczulenia.
Kosmetyk idealnie nadaje się pod makijaż a podkład dobrze z nim współpracuję,nie rozmazuje się i nie pozostawia smug.Nawet śmiem twierdzić,że makijaż wygląda zdecydowanie lepiej.
Podsumowując,serum krzywdy mi nie wyrządziło więc na pewno wrócę do tego kosmetyku.Jestem zadowolona.

Chętnie się dowiem czy używałyście tego serum i czy u Was się sprawdziło?




4 komentarze:

  1. Tego serum nie miałam, skład wydaje się ok jak na taką cenę. Chętnie za jakiś czas je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za takie pieniądze raczej lepszego nie będzie.

      Usuń
  3. Ogólnie bardzo lubię ich produkty, są całkiem przyzwoite, choć do pielęgnacji twarzy mało miałam, więcej do włosów. Tego serum akurat nie miałam, choć z początku myślałam że tak bo identycznie wygląda jak to do włosów. Też z tej linii jak dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger