Letnie zapachy-wakacyjny poradnik urodowy



Czy używacie perfum w zależności od pory roku?Czy latem są to lekkie kwiatowo-owocowe zapachy czy może nie przywiązujecie do tego wagi?
Nie muszę tego głośno mówić,że kobiety kochają perfumy tak samo jak kosmetyki czy ubrania.Kiedyś zastanawiałam się co wpływa na wybór perfum,czy jest to charakter,gust a może nastrój jaki w danym momencie mamy.A co Wy o tym myślicie?
Co do perfum to u mnie pora roku nie odgrywa dużej roli w wyborze zapachów,kupuję to co w danym momencie mi się podoba.Na mojej toaletce znajduję się jeden większy flakonik z perfumami a w torebce zazwyczaj mam miniaturkę.

Obecnie używam

* 42 by Beauty More I. Fleuri o pojemności 50 ml.Bardzo lubię te perfumy choć z latem nie mają nic wspólnego.Ta pojemność ma zaszczyt zdobić moją toaletkę.

skład:
Nuta GŁOWY:pomarańcza,bergamota,bergamotka,grejpfrut,pomarańcza
Nuta SERCA:róża,orientalny jasmin
Nuta BAZY:wetyweria,piżmo,paczula,wanilia,paczula,wetyweria,wanilia,białe piżmo.




Co do miniaturek to zazwyczaj używam perfum le glamour.Marka ta to wysokiej jakości perfumy będące odpowiednikami najbardziej znanych marek na świecie.Szczerze nie wiem czy rzeczywiście te zapachy mają coś wspólnego ze znanymi markami,ale mi się podobają.Jestem w posiadaniu dwóch miniaturek o pojemności 15 ml.


*odpowiednik Calvin Klein Euphoria Endless 

Kupując ten zapach zaciekawił mnie opis,który brzmi "zapach roztacza woń zmysłowego uwodzenia"i powiem,że pachną cudnie,ale niestety nie zauważyłam aby mój mąż latał za mną z jęzorem na wierzchu.

Barwa zapachowa: kwiat czereśni, bergamotka, mandarynka.

 *odpowiednik Hugo Boss Deep Red

Te z kolei w opisie mają,że jest to "zapach pomiędzy orzeźwiającą energią a głęboką zmysłowością"Z tą zmysłowością różnie bywa zwłaszcza po nieprzespanej nocy :)

Barwa zapachowa: pomarańcza, porzeczki, imbir, frezja.

Lubię minimalizm więc z perfumami u mnie skromnie,a u Was jak jest?



Post bierze udział w wyzwaniu

   "WAKACYJNY PORADNIK URODOWY"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger