KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LIPCA 2017




Jak co miesiąc zapraszam na ulubieńców.W tym miesiącu zdecydowanie królują kosmetyki pielęgnacyjne,kolorówka poszła w odstawkę ze względu na pogodę.Bardzo rzadko maluję się latem,wyjątkiem są większe wyjścia.
Tak więc zaczynajmy.

PIELĘGNACJA


Tlenowy liftingujący krem na dzień- O2SKIN


Bardzo dużą wagę przykładam do pielęgnacji skóry twarzy.Mam cerę mieszaną ze skłonnością do alergii tak więc znalezienie odpowiedniego kremu,który nie wyrządzi mi krzywdy jest nie lada wyzwaniem.Na ten krem natrafiłam w jednym z boxów i przyznam,że miałam obawy co do jego stosowania.Miałam wrażenie ,że mnie zapycha jednak okazało się,że winowajcą był olejek.Krem okazał się świetny i zdecydowanie zostanie ze mną na dłużej.


Odżywka do paznokci- TRIND


Jak mogłyście wyczytać we wcześniejszych postach moje paznokcie wołały o pomoc.W pudełku od ShinyBox znalazłam odżywkę do paznokci w formie lakieru.Pomyślałam,że to dobry moment na wypróbowanie czegoś nowego.Nie mogę stosować kuracji suplementami ze względu,że jestem mamą karmiącą i jedynie co mogę to witaminy dla karmiących.Lakier okazał się świetny,może nie zlikwidował całkowicie mojego problemu ale zdecydowanie paznokcie są w lepszym stanie.


Wzmacniające serum do dłoni i paznokci-MINCER


To serum kocham chyba bardziej od swojego męża 😉.Na szczęście mąż nie czyta moich postów, więc mogę sobie pozwolić.Tak na serio to zawsze koło takich produktów przechodziłam obojętna.Byłam zdania,że zwykły krem do rąk wystarczy i tu mój błąd.Każdy produkt ma inne zastosowanie i działanie pielęgnacyjne.Serum spisuje się rewelacyjnie a moje dłonie go uwielbiają.


100% naturalna gąbka do mycia twarzy- YASUMI


Muszę się przyznać,że nigdy nie używałam jakichkolwiek gadżetów do demakijażu.Któregoś razu natrafiłam na artykuł o gąbeczkach konjac i coś tam zatrzeszczało w tej mojej główce.No i kupiłam-czy żałuje,oczywiście,że nie.To był jeden z moich najlepszych zakupów ostatnich miesięcy.Gąbeczka w połączeniu z żelem do mycia twarzy sprawdza się doskonale i zmywa makijaż na perfect.

Moich ulubieńców już znacie,a jakie są Wasze ulubione kosmetyki pielęgnacyjne?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger