Beaver inteligentne kosmetyki do włosów

Marka Beaver, kosmetyki do włosów


Moje włosy należą do bardzo wymagających i jest nie wiele kosmetyków, które radzą sobie z moimi opętanymi kosmykami. Większość produktów, albo je obciąża albo powoduje niemiłosierne puszenie się, a że jestem na tym punkcie stuknięta to zaraz się denerwuje i wyklinam wszystko dookoła. 
Jak już pewnie się domyślacie dzisiejszy wpis będzie dotyczył szamponu i odżywki do włosów. Jeżeli chcecie wiedzieć czy znalazłam swój ideał i czy marka Beaver sprostała moim oczekiwaniom to zapraszam na dalszą część.


Zanim przejdę do mojej oceny, pozwólcie, że przedstawię Wam bliżej ową markę.

Marka Beaver specjalizuje się w unikatowych kosmetykach do pielęgnacji, stylizacji, koloryzacji i stałej ondulacji włosów. Jest profesjonalną marką, która stale wspiera profesjonalnych fryzjerów i salony piękności na całym świecie. W swoim asortymencie marka Beaver ma bardzo dużo profesjonalnych kosmetyków do każdego rodzaju włosów i ich potrzeb. Duet jaki miałam okazję przetestować to kosmetyki z linii "Interbond Conditioning System", jest to wysoce specjalistyczna linia inteligentnych kosmetyków odżywiających, specjalizująca się głównie na technologi ICS. Więcej o marce możecie poczytać na www.beaverprofessional.pl/



Kosmetyki otrzymałam od portalu "Ambasadorka Kosmetyczna" w formie próbek, dlatego moja opinia będzie w formie pierwszego wrażenia bo ilość jest zdecydowanie za mała, żebym mogła powiedzieć coś więcej na temat działania produktów na strukturę włosa. Z jednej strony nie rozumiem tego podejścia, przecież sama firma powinna zdawać sobie sprawę z tego, że testując miniaturki nie da się napisać konkretnej i rzetelnej recenzji. Jeżeli już tak bardzo chcą wypromować swój produkt i sprzedać go konsumentkom to powinni postarać się bardziej. Osobiście jeżeli czytam recenzję kosmetyków w formie próbek i widzę zachwyty pod niebiosa to od razu opuszczam dany blog. Jestem zdania, że na wszystko potrzeba czasu, a cuda nie istnieją. Ja miałam na tyle dobrze, że mam krótkie włosy i kosmetyków wystarczyło mi na tyle, że mogę powierzchownie ocenić produkt.

Może lepiej przejdę do rzeczy, bo zaczynam zbaczać z trasy. Jeżeli chodzi o szampon to tutaj cudów nie oczekuję i rzadko kiedy zwracam uwagę na skład i inne rzeczy. Dla mnie ma myć i nie podrażniać, a do zadań specjalnych są maski i odżywki. Tak więc aby być rzetelną, szampon użyłam bez dodatkowych produktów i stwierdzam, że : pieni się jak należy, robi to co do niego należy-czyli myje, nie śmierdoli, a czy jest w stanie naprawić zniszczone włosy, tego nie wiem. Szamponu samego bez dodatkowych produktów nie byłabym w stanie używać bo nie daję takiego efektu jakiego oczekuję. Zdecydowanie w duecie z odżywką są lepsze efekty. Sam szampon nie spowodował, że moje włosy lepiej się rozczesywały i wyglądały na zdrowsze.


Odżywka to już inna bajka i  to ta ze szczęśliwym zakończeniem, chociaż nie obejdzie się bez małych wpadek. Producent zapewnia nas, że odżywka zapobiega rozdwajaniu włosów, stymuluje jego wzrost, działa odbudowująco i regenerująco na strukturę włosa. Tego akurat nie jestem w stanie stwierdzić, musiałabym używać produktu kilka miesięcy, żeby było widać większość z tych efektów. 
Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie to odżywka sprawdziła się rewelacyjnie. Konsystencja jest bardzo lekka i idealnie rozprowadza się po włosach. Nie ma intensywnego zapachu i bardzo dobrze się spłukuje. Po użyciu odżywki włosy rozczesują się bez problemu i pomimo, że mam krótkie włosy to one również sprawiają mi problem i splątują się w kołtun. Tutaj kołtuna już nie było. Po wysuszeniu, włosy są lekkie, bardzo mięciutkie, gładkie i wyglądają naprawdę na zdrowe. Jedyny minus jaki dostrzegłam to puszenie się włosów bezpośrednio po ich umyciu i wyciągnięciu  na szczotkę z użyciem suszarki. Na szczęście przy stylizacji różnymi kosmetykami po puszku na głowie nie było śladu. I tutaj po raz kolejny stwierdzam, że odżywka w duecie z szamponem Beaver , dała zdecydowanie lepsze efekty. O dziwo połączenie odżywki z innym szamponem nie dała takich samych efektów jak w połączeniu z szamponem tej samej marki. Muszę przyznać, że bardzo mnie to zaskoczyło.


Podsumowując pierwsze wrażenie z użycia kosmetyków Beaver to jestem zadowolona. Szkoda, że nie miałam okazji przetestować produktów pełnowymiarowych i dowiedzieć się czy rzeczywiście po dłuższym użytkowaniu włosy będą w lepszej kondycji. 

Dajcie znać czy używałyście ich kosmetyków dłużej i czy efekty rzeczywiście były widoczne? 

4 komentarze:

  1. Ja z kolei zawsze zwracam uwagę głównie na szampon bo jednak odżywki i maski nie stosuje tak często i dużo jak szamponu więc głównie on musi miec dobry skład i działanie ;) Produkty o których piszesz to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szkoda, że nie było okazji wypróbować pełnowymiarowych produktów, ale coś tam już wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji testować ich produktów. Obecnie jestem zachwycona odżywka Tresemme jednak jej skład nie jest zachwycający..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie testowałam jeszcze tych kosmetyków, ale są dość interesujące :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger