Create Your Style by Schwarzkopf

kosmetyki Schwarzkopf


Mam dla Was limitowaną edycję pudełka CREATE YOUR STYLE  z kosmetykami marki Schwarzkopf.Marka obchodzi swoje 120 urodziny i przy współpracy z ShinyBox przygotowali dla nas fajny box z niespodzianką.Zamawiając nie miałam pojęcia co będzie znajdowało się w środku.Od ponad roku jestem subskrybentką pudełka ShinyBox i dzięki temu za owe pudełko zapłaciłam 19 zł.Za takie pieniądze szkoda byłoby nie zamówić :)

W pudełku znalazło się pięć produktów pełnowymiarowych i jedna miniatura.Wartość całego pudełka wyniosła 98 zł.


Zobaczmy więc co marka  Schwarzkopf przygotowała dla nas z tej okazji.

Schauma szampon Nature Moments "Indonezyjska woda kokosowa i kwiat lotosu"
8,99 zł/400 ml

Muszę przyznać,że zapach jest cudowny ale moje włosy nie przepadają za tym szamponem,po prostu jestem napuszona jak pudel.Oczywiście produkt się nie zmarnuje bo w domu mam dwie nastolatki.


Gliss Kur "Supreme Langth"-odżywka do włosów długich,skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi się końcówkami 11,99 zł/200 ml

Nie rozumiem czasami producentów,to czyli jak mam krótkie włosy to odżywka nie jest już dla mnie :)) Oczywiście i tak ją zużyje,bo dla mnie takie oznaczenia nie mają sensu.


Taft "7 days"-bardzo mocny lakier do włosów przeciw puszeniu się 13,99 zł/250 ml

Odkąd mam krótkie włosy to lakieru używam praktycznie codziennie.Inaczej nici z fryzury.Tak więc na pewno długo nie postoi.


#Purecolor żelowa trwała koloryzacja-farba do włosów 26,99 zł/szt.

Formuła farby fajna,ale zdecydowanie kolor nie mój.Farba powędruje do mamy


got2be-suchy szampon Fresh It Up Extra Fresh 18,99 zł/200 ml

Takie produkty dobrze mieć w domu w razie jakiegoś awaryjnego wyjścia.


Live- live color spray 26,99 zł/120 ml
W ogóle nie wiem co to jest i z czym to się je.Nie mam zamiaru tego używać tym bardziej,że kolor nie trafiony.


Podsumowując,zawartość bardzo fajna i jestem miło zaskoczona.Brawo Schwarzkopf.

Dajcie znać co Wy o tym sądzicie?





7 komentarzy:

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger