INSPIREDBY-U.R.O.K EDYCJA XV



Witam!
Po ostatnim rozczarowaniu zawartością pudełka z edycji XIV tym razem jestem pod wielkim wrażeniem.Zawartość była dla mnie w 100 % niespodzianką i to bardzo miłą.Wszystkie produkty są dla mnie nowością z czego jestem zdecydowanie uszczęśliwiona.
W pudełku znalazło się osiem produktów a w tym sześć pełnowymiarowych.Pokaże Wam od moim zdaniem najciekawszych produktach.



1.Koszulka w rozmiarze M polskiej firmy SKYDANCE
Cena:45 zł za sztukę


Nie wiem dlaczego ale ucieszyłam się jak dziecko kiedy zobaczyłam tą piękną koszulkę.Jest w pięknym różowym kolorze z niewielkim nadrukiem kotka.Rozmiar idealny bo taki noszę.Skład to 85% bawełny.Wielki PLUS.

2.Serum-żel pod oczy VIP COSMETICS (produkt pełnowymiarowy)
Cena:62 zł za 15 ml


Krem ma redukować cienie i obrzęki,poprawiać kontur oka oraz likwidować zmarszczki.
Bardzo interesujący produkt,który już wylądował w mojej łazience.Akurat skończyłam używać kremu z Biodermy i zastanawiałam się nad kupnem czegoś nowego,a tu proszę samo przyszło.
Produkt był wymienny 1z2 i można było trafić na perfumy.

3.Pasta cukrowa do depilacji COSMADERMA (produkt pełnowymiarowy)
Cena:30 zł za 170 g.


Opis bardzo mnie zaciekawił:
Dzięki swojej delikatności,pasta cukrowa może być kilkukrotnie naniesiona  na tę samą partię skóry.Sweet Skin całkowicie usuwa włoski,nie pozostawiając ich złamanych w wewnątrz mieszka,co eliminuje problem ich wrastania.Pasta cukrowa dzięki swoim właściwościom depiluje,nawilża oraz peelinguje skórę.Do zmycia specyfiku wystarczy letnia woda.
Nie miałam jeszcze nigdy do czynienia z takim produktem,ale z chęcią go wypróbuje i zobaczę jak się sprawdza.Najbardziej zaskoczył mnie skład,który zawiera:
*Sucrose
*Citrus Medica Limonum(Lemon)
*Aqua

4.Peeling kawowy BodyBoom (miniatura 30 g)
Cena: 65 zł za 200 g


Peeling powoduje,że nasze ciało jest gładkie i sprężyste,pomaga pozbyć się cellulitu,odżywia i natłuszcza skórę.
Nie wierzę za bardzo w kosmetyki,które pomagają pozbyć się cellulitu,jedynie mogą zmniejszyć.Wiem sama po sobie,że jedyne co pomogło mi pozbyć się tej okropnej pomarańczowej skórki to ćwiczenia i odpowiednia dieta.Trzy razy w tygodniu biegałam na ćwiczenia z trenerem personalnym przez ok 4 miesiące i wiem co piszę.Ale i tak mi się peeling podoba,z tego względu ,że kocham zapach kawy :)

5.Naturalny peeling do stóp SHEFOOT (produkt pełnowymiarowy)
Cena:18,90 zł za 100 ml


Peeling zawiera naturalne składniki ścieralne takie jak:pestki oliwek,łupiny migdałów i orzechów macadamia. Peeling ma ścierać,pielęgnować,zmiękczać,odżywiać i pozostawiać skórę miękką i gładką.
Osobiście lubię takie produkty,których używam regularnie.Znam tą firmę ale tego produktu nie miałam okazji używać.

6.Krem do stóp HerbOlive (mini produkt 50 ml)
Cena:18,99 za 150 ml


Krem zawiera oliwę z organicznie uprawianych oliwek i aloes.Krem ma głęboko nawilżać skórę,szybko się wchłaniać  pozostawiając uczucie świeżości.
Jak pisałam wyżej używam regularnie kosmetyków do stóp więc się przyda bez względu czy jest dobry czy nie.
Produkt był wymienny i do trafienia był krem do rąk.

7.Pomadka w kredce CONSTANCE CARROLL (produkt pełnowymiarowy)
Cena:10,90 zł za sztukę


Pomadka w kredce o nowej,długotrwałej formule nadaje ustom aksamitne wykończenie.Jest mocno napigmentowana ,zawiera witaminę E oraz naturalne oleje i woski.
Produkt fajny ale zdecydowanie nie mój kolor,na pewno powędruje w dobre ręce.

8.Lakier do paznokci The Gel ESSENCE (produkt pełnowymiarowy)
Cena:7,99 zł za 8 ml


Lakier,który zapewnia trwały manicure z żelowym wykończeniem.
Jestem ciekawa trwałości tego lakieru,ma piękny kolor soczystej malinowej czerwieni.Kocham lakiery w odcieniach czerwieni więc to coś dla mnie.

Tak prezentuje się cała zawartość lipcowego pudełka.Używał ktoś któregoś produktu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger