Urodzinowe pudełko ShinyBox -czerwiec 2018


Urodzinowy box ShinyBox czerwiec 2018 rok

Witam kochani!
Dzisiaj zapraszam Was na zawartość najbardziej oczekiwanego przeze mnie pudełka ShinyBox. Po ostatnich miesiącach przeciętności doczekałam się wreszcie odrobinę szaleństwa. Ilość i jakość kosmetyków jest związana z okazją obchodzenia przez ShinyBox 6 urodzin, dzięki temu wszystkie produkty znajdujące się w boxie są pełnowymiarowe.


Aube serum intensywnie nawilżające 54,99 zł/15 ml

Jestem bardzo zadowolona z obecności tego produktu bo marka jest mi dobrze znana, ale nie miałam okazji jeszcze używać tych kosmetyków. Produkt był wymienny VIP 1z3 i oprócz serum, które trafiłam, można było dostać dwa rodzaje kremów marki Tria. Wracając do serum jest to produkt do stosowania na dzień i na noc o lekkiej konsystencji dla cienkiej i pozbawionej elastyczności skóry.


Efektima kuracja do zmęczonych stóp dla kobiet w ciąży 11,93 zł/150 ml

Tutaj mamy kolejny produkt wymienny VIP 1 z 2, ale tym razem klientki same mogły dokonać wyboru produktu. Mnie ten zaszczyt gdzieś umknął albo nie pamiętam czy dokonywałam wyboru, ale to nie koniec świata bo mam żel do nóg, który redukuje opuchnięcia oraz łagodzi uczucie ciężkości. Kuracja skierowana jest nie tylko dla kobiet w ciąży i super bo produkt trafi do mojej mamy, ja na szczęście  nie mam jeszcze tego problemu.


Kueshi krem do twarzy z filtrem SPF 50 63 zł/35 ml

O produkcie marki Kueshi już wiedziałam wcześniej, że pojawi się w pudełku i byłam zachwycona, bo jest to moja ulubiona marka. Niestety trochę się rozczarowałam i zasmuciłam bo spodziewałam się czegoś innego. Mam w użyciu już jeden krem przeciwsłoneczny do twarzy z Jandy a na obecnym mam problem z odczytaniem daty ważności i nie wiem czy przeleży do następnych wakacji :( No trudno może komuś oddam, żeby się nie zmarnował.


Loffme płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku 19,00 zł/4 szt.

Marka Loffme po raz pierwszy gości w pudełku ShinyBox i dla mnie to totalna nowość. Zresztą nowością jest również dla mnie produkt, którym są płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku. Jest to kawałek materiału o średnicy 7 cm, który składa się z 70% Poliestru i 30% Poliamidu. Produkt posiada certyfikaty Ecarf i Oeko-tex, jest hypoalergiczny, nie przyjmuje zapachów i szybko wysycha.
Korzyści ze stosowania produktu są naprawdę interesujące. Dla mnie bomba:) już nie mogę się doczekać, aż je wypróbuje.


Bell kremowa pomadka 16,99 zł/szt.

Lubię markę Bell, ale w tej chwili to opadły mi ręce do samej podłogi. Ucieszyłam się z produktu w postaci pomadki, ale to już trzecia szmineczka, która trafiła mi się w kolorze wściekłego różu, trzeba mieć jakiegoś pecha. Dlaczego!!!!!!!!????


Nutka szampon do włosów 12,99 zł/222 ml

W poprzednim pudełku marka pojawiła się jako nowość i miałam okazję użyć żelu pod prysznic. Tym razem jest to szampon do włosów z którego bardzo się cieszę, bo jak na razie polubiłam tą Nutkę. Zresztą moje wszystkie szampony są na wykończeniu i miło będzie użyć czegoś nowego i innego. Szampon jest do włosów naturalnych i po koloryzacji o pięknym zapachu czarnej porzeczki i białych kwiatów.


Clean Hands mydło antybakteryjne 2,49 zł/90 g

Marka już nie raz przewijała się w pudełku, która słynie z kosmetyków antybakteryjnych. Jestem już w posiadaniu żelu i kremu do rąk a teraz przyszła pora na mydło. Na pewno się przyda.


Delia balsam do ust 7,00 zł/3,8 g

To już drugi taki balsam jaki posiadam, w kwietniowym pudełku otrzymałam podobny od marki Bloc. Ja lubię pomadki ochronne a tym bardziej jak zawierają filtry UVA i UVB. Jestem jakby tak delikatnie powiedzieć, stukniętą maniaczką pomadkową.


Schwarzkopf olejek do włosów w mgiełce 19,99 zł/100 ml

Do puki nie przeczytałam opisu, byłam święcie przekonana że jest to suchy szampon i pewnie została bym w tej nieświadomości dosyć długo. Jakie było moje zdziwienie jak okazało się, że jest to suchy olejek w mgiełce do naturalnej stylizacji włosów. Jestem pod wrażeniem pomysłowości i jestem ciekawa jak sprawdzi się to w praktyce. Oczywiście muszę napomnieć,że był to produkt wymienny 1 z 2 i można było trafić na spray do makijażu włosów, który mam już w swoim posiadaniu i jest klapą.


Efektima maseczka oczyszczająca 2,28 zł/7 ml

Moja cera nie lubi glinek, ale w opisie jest tyle korzyści, że chyba się na nią skuszę :) Poza maską w pudełku pałętała się maleńka próbka serum, marki Biały Jeleń.


Dr.Coco woda kokosowa 4,99 zł/350 ml

W pudełkach coraz częściej pojawiają się produkty spożywcze i tym razem dostaliśmy naturalną wodę kokosową, która jest idealnym napojem dla sportowców, osób aktywnych, będących na diecie lub ceniących w 100 % naturalne i niepowtarzalne produkty. Osobiście nie jestem wielbicielką wody kokosowej, ale dobrze schłodzona smakuje zdecydowanie lepiej.


Podsumowując urodzinowe pudełko ShinyBox to zdecydowanie zawartość jest najlepsza od początku roku. Jedyny minus jest taki, że jeżeli nie jest się klientką VIP to box wypada marnie.

Dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się czerwcowa zawartość?


5 komentarzy:

  1. Jestem mega pozytywnie zaskoczona, dawno nie widziałam takiej ciekawej zawartości w Shiny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna zawartość :) dużo produktów i różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość - spodobał misie szampon i pomadka! Różnorodność duża :)
    Świetne zdjęcia!
    Obserwuje buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty Mum , Blogger